Cześć. Padła mi bateria w komputerku, po włożeniu nowej na ekranie wyświetlą się wszystkie symbole jakie są możliwe po czym gaśnie i nie da się nic sprawdzić. Czy to oznacza że komputer się skończył ?.
Dołączył: 24 Mar 2015 Posty: 36 Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 19-04-2022, 20:24
mam taki sam objaw na tym komputerze, jak by ci się udało naprawić daj znać, ja zrobiłem reflow procesora pomierzyłem kondensatory na plycie posprawdzałem gumki do ekranu i nic nadal to samo
I would like to assist you.
If your Leonardo or your Giotto dive computer does not show the display after a battery replacement we kindly invite you to send an e-mail to returns@cressiusa.com with the details of the product:
Model
Serial Number. It's engraved on the back of the computer near the battery cover
Date of purchase
Your e-mail address
Your shipping address and phone number.
We will answer you in a couple of days maximum, we will issue an RA number (to write outside the package) and we will ask you to send the computer to our Cressi US subsidiary:
Cressi-sub USA, Inc.
Returns Department
3 Rosol Ln
Saddle Brook NJ
The computer will be evaluated by our technician and we will fix the blank screen. In any case, we will advise you of the result of our evaluation by e-mail. If the computer will be restored to the original factory settings the blank screen will no longer happen again on future changes of batteries. The freight for sending back the computer to you it's at our charge.
NOTE: you cannot do a factory or memory reset using the PC/MAC interface. Only the Cressi company can do it, so please contact us.
NOTE: you can contact us also through the Cressi website (www.cressi.com) but be sure to be on the right side of the website by clicking the flag on top. On the top-right menu choose Support > Contacts.
mam taki sam objaw na tym komputerze, jak by ci się udało naprawić daj znać, ja zrobiłem reflow procesora pomierzyłem kondensatory na plycie posprawdzałem gumki do ekranu i nic nadal to samo
Udało mi się załatwić sprawę. Cressi przysłało mi nowy produkt. Jak to zrobiłem ?. Napisałem do niemieckiego serwisu Cressi i odezwał się do mnie Polak. Za nic nie płaciłem. Cała sprawa trwała około 6 miesięcy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Administrator FORUM-NURAS uprzejmie informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i w żaden sposób nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na Forum.
Zastrzega sobie jedynie prawo do usuwania i edytowania, w ciągu 24 godzin, postów o treści reklamowej, sprzecznej z prawem, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej
czy tez propagujących przemoc oraz treści powszechnie uznanych za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady regulaminu.
Przypominam, że osoby zamieszczające opinie, o których mowa powyżej, mogą ponieść za ich treść odpowiedzialność karną lub cywilną.
Serwis wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Korzystanie z serwisu Forum-Nuras przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko