| |
FORUM-NURAS Froum dla nurkujących i nie tylko ... |
 |
JESTEM POCZĄTKUJĄCY - rada dla poczatkującego
Maggie24 - 03-10-2007, 19:41 Temat postu: rada dla poczatkującego Cześć chciałabym prosić o radę gdzie najlepiej znaleść bądz pozanć nurkujacych ludzi. Jakis czas temu zrobiłam w Egipcie razem z chłopakiem kurs OWD - mi nurkowanie sie strasznie spodobało, jemu niesttey nie dodatkowo wsród znajomych nie mam nikogo kto nurkuje więc zastanwiam się co powinanm zrobić-czy doradzacie zapisanie sie do jakiegos klibu nurkowego? dodam że myslałam o jakims zorganizowanym wyjeżdzie na nurkowanie ale troche sie boje że wszyscy tam jadący ludzie bedą stasznie doswiadczeni i bedę sie czuć troszeczke nieswojo. Nie chciałabym przez takie głupstwo zrezygnować z nurkowania ale na prawdę nie wiem co mam w takij sytuacji zrobić...
Andrzej Minorczyk - 03-10-2007, 20:19
A to niedobry chlopak
Pewnie ktos Cie przygarnie
Mania - 03-10-2007, 20:20
Maggie
jak pobedziesz tutaj troche to zobaczysz ilu bedziesz miala znajomych na nurkowanie. A jak zostawisz chlopaka co nie chce nurkowac to bedzie jeszcze wiecej chetnych do nurkowania z toba
Witaj na Forum
Mania
grzegorz - 03-10-2007, 20:36
| Maggie24 napisał/a: | | więc zastanwiam się co powinanm zrobić-czy doradzacie zapisanie sie do jakiegos klibu nurkowego? |
Tak,tak do klibu,do klibu,tam wszystkich poznasz
gladius - 03-10-2007, 20:40
Ale w sumie po co ich poznawać? Są przeraźliwie nudni, gadają tylko o nurkowaniu, jeżdżą jak te głupie po jakiś bajorach i w ogóle
Sonny - 03-10-2007, 22:35
Czemu nie ma takich postów z 3Miasta ??
A co do szukania partnura to spoko - na pewno ktoś Cię weźmie pod wodę
Beeker - 03-10-2007, 23:27
W Lublinie sprawa jest prosta - pukasz do "Paskud" w czwartek wieczorem ... i juz - w sobote lub w niedziele jestes w wodzie w towarzystwie milego i przystojnego kolegi z Klubu.
W DC to pewnie nie jest takie proste (pelna komercha), ale rzeczywiscie, jak sie TU pokrecisz troche, to pewnie poznasz kogos normalnego.