FORUM-NURAS
Froum dla nurkujących i nie tylko ...

JESTEM POCZĄTKUJĄCY - Palnik na głowie - wolne ręce.

Marek_Kacz - 20-12-2007, 16:39
Temat postu: Palnik na głowie - wolne ręce.
Tylko bez nadmiernie perlistego śmiechu proszę...

Czy istnieje systemowe rozwiązanie zamocowania, w stylu górniczym, mocnej lampy na głowie?
Wydaje mi się, przynajmniej teoretycznie, że mogłoby to być nie najgorszym rozwiązaniem...

Czy palnik, np. AZON LED P-4, Q-4 by się w takiej roli sprawdził?

martin - 20-12-2007, 16:41

Marek_Kacz napisał/a:
Czy palnik, np. AZON LED P-4, Q-4 by się w takiej roli sprawdził?

nie.

Marek_Kacz - 20-12-2007, 16:51

Dlaczego?

Trudności z zamocowaniem?
Zbyt rozproszone światło?
Nie ta barwa?
Odbicia na planktonie, zawiesinach?

EcikHel - 20-12-2007, 16:51

Ty masz stopień podstawowy i już chcesz nurkować solo ???? :bee; :bee;
Marek_Kacz - 20-12-2007, 16:53

EcikHel napisał/a:
Ty masz stopień podstawowy i już chcesz nurkować solo ???? :bee; :bee;

Niezupełnie o to mi chodzi.
Raczej myślę o poszukiwaniu takich tam różnych na dnie leżących a do tego potrzebne dwie ręce wolne...

martin - 20-12-2007, 16:58

Marek_Kacz napisał/a:
Dlaczego?

Dlatego ze ta latarka ma bardzo duze rozproszenie - umieszczanie jej w poblizu oczu prowadzi do efektu jazdy na dlugich w mgle.

Marek_Kacz - 20-12-2007, 17:04

To znaczy, że rozwiązanie mogłoby nie być złe, ale przy bardziej skupionym słupie światła?

Jakie są doświadczenia tych co z pewnością już "takiego pomysła" testowali...

EcikHel - 20-12-2007, 17:09

ciekawe co powie na to twój partner gdy się na niego spojrzysz
nic nie będzie widział bo będzie oślepiony twoim światłem co masz na głowie

Marek_Kacz - 20-12-2007, 17:28

Tego aspektu nie brałem pod uwagę.
Czyli jeśli solo to byłoby to do przyjęcia?

martin - 20-12-2007, 17:34

Marek_Kacz napisał/a:
To znaczy, że rozwiązanie mogłoby nie być złe, ale przy bardziej skupionym słupie światła?