FORUM-NURAS
Froum dla nurkujących i nie tylko ...

JESTEM POCZĄTKUJĄCY - Skrzydło czy Jacket

Kelo - 23-01-2008, 18:35
Temat postu: Skrzydło czy Jacket
Mam skończony kurs OWD i nadszedł czas a kupno swego sprzętu. Poradźcie mi co mam kupić skrzydło czy jacket. Powiedzcie jakie są plusy i minusy jacketu i skrzydła.
The_PiotREX - 23-01-2008, 18:40

Olek, ja Cie prosze Ty czytaj historię forum: było o tym juz z 15 razy...
Nul - 23-01-2008, 18:47

Dobra, nie będę powtarzać tego, co rzeczywiscie w paru miejscach jest wypisane, powtórzę opis mojego przypadku: po pierwszym nurze w skrzydle nie miałam najmniejszego zamiaru wracać do jacketu. I tak juz zostało...
Pozdrawiam, zyczę owocnych poszukiwań i udanych decyzji :)
Nul

nuras5 - 23-01-2008, 18:56

Cytat:
Olek, ja Cie prosze Ty czytaj historię forum: było o tym juz z 15 razy...

Ok. powtórzę po raz kolejny -to dział utworzony po to, żeby powtarzać pytania- odpowiedzi typu "użyj opcji szukaj; to już było; idź na kurs" w tym dziale są niemile widziane. Nikt nie ma obowiązku odpowiadać.

Kelo - jaki na początku kupisz sprzęt- tylko od Ciebie zależy. Zawsze radzimy- pożycz i wypróbuj -lepszy będzie ten, w którym lepiej Ci się pływa. Każdy ma swoje plusy i minusy.
Popływaj w skrzydle i ADV. sam zdecydujesz.

BitPump - 23-01-2008, 19:04

Nul napisał/a:
po pierwszym nurze w skrzydle nie miałam najmniejszego zamiaru wracać do jacketu

Po pierwszych nurach w skrzydle (ok - to było pseudoskrzydło) myślałem - co mnie podkusiło!
Teraz nurkuję w płycie z uprzężą, itd., ale na nurka z jedną butelką z chęcią zakładam rekreacyjny jacket.

(Co nie zmienia faktu, że zamiast jednej 15-l wolę mieć na plecach 2x7 i wtedy płyta/uprząż).

~BitPump

Andrzej Minorczyk - 23-01-2008, 19:46

Kelo, do jakiej/jakich butli?
Konrad Dubiel - 24-01-2008, 09:39

Skrzydło nie ma minusów.
Minusy może mieć natomiast noszak do butli/uprząż.

nuras5 - 24-01-2008, 09:59

Konrad Dubiel napisał/a:
Skrzydło nie ma minusów.