| |
FORUM-NURAS Froum dla nurkujących i nie tylko ... |
 |
JESTEM POCZĄTKUJĄCY - Skrzydło czy Jacket
Kelo - 23-01-2008, 18:35 Temat postu: Skrzydło czy Jacket Mam skończony kurs OWD i nadszedł czas a kupno swego sprzętu. Poradźcie mi co mam kupić skrzydło czy jacket. Powiedzcie jakie są plusy i minusy jacketu i skrzydła.
The_PiotREX - 23-01-2008, 18:40
Olek, ja Cie prosze Ty czytaj historię forum: było o tym juz z 15 razy...
Nul - 23-01-2008, 18:47
Dobra, nie będę powtarzać tego, co rzeczywiscie w paru miejscach jest wypisane, powtórzę opis mojego przypadku: po pierwszym nurze w skrzydle nie miałam najmniejszego zamiaru wracać do jacketu. I tak juz zostało...
Pozdrawiam, zyczę owocnych poszukiwań i udanych decyzji
Nul
nuras5 - 23-01-2008, 18:56
| Cytat: | | Olek, ja Cie prosze Ty czytaj historię forum: było o tym juz z 15 razy... |
Ok. powtórzę po raz kolejny -to dział utworzony po to, żeby powtarzać pytania- odpowiedzi typu "użyj opcji szukaj; to już było; idź na kurs" w tym dziale są niemile widziane. Nikt nie ma obowiązku odpowiadać.
Kelo - jaki na początku kupisz sprzęt- tylko od Ciebie zależy. Zawsze radzimy- pożycz i wypróbuj -lepszy będzie ten, w którym lepiej Ci się pływa. Każdy ma swoje plusy i minusy.
Popływaj w skrzydle i ADV. sam zdecydujesz.
BitPump - 23-01-2008, 19:04
| Nul napisał/a: | | po pierwszym nurze w skrzydle nie miałam najmniejszego zamiaru wracać do jacketu |
Po pierwszych nurach w skrzydle (ok - to było pseudoskrzydło) myślałem - co mnie podkusiło!
Teraz nurkuję w płycie z uprzężą, itd., ale na nurka z jedną butelką z chęcią zakładam rekreacyjny jacket.
(Co nie zmienia faktu, że zamiast jednej 15-l wolę mieć na plecach 2x7 i wtedy płyta/uprząż).
~BitPump
Andrzej Minorczyk - 23-01-2008, 19:46
Kelo, do jakiej/jakich butli?
Konrad Dubiel - 24-01-2008, 09:39
Skrzydło nie ma minusów.
Minusy może mieć natomiast noszak do butli/uprząż.
nuras5 - 24-01-2008, 09:59
| Konrad Dubiel napisał/a: | | Skrzydło nie ma minusów. |