| |
FORUM-NURAS Froum dla nurkujących i nie tylko ... |
 |
JESTEM POCZĄTKUJĄCY - Czy można używać powietrza 21% O2 butli o czystosci tlenowej
shiro - 18-02-2008, 00:20 Temat postu: Czy można używać powietrza 21% O2 butli o czystosci tlenowej Czy można używać powietrza 21% O2 do butli o czystosci tlenowej. Dziekuje. Pytanie formuje dlatego, ponieważ mam zamiar nurkowac na nitroxie jak i na powiertrzu 21%O2 generalnie jezeli mam twina o czystosci tlenowej to czy moge pompować powietrze21%o2.
BitPump - 18-02-2008, 00:27
| shiro napisał/a: | | Czy można używać powietrza 21% O2 do butli o czystosci tlenowej. Dziekuje. Pytanie formuje dlatego, ponieważ mam zamiar nurkowac na nitroxie jak i na powiertrzu 21%O2 generalnie jezeli mam twina o czystosci tlenowej to czy moge pompować powietrze21%o2. |
Butla nie musi mieć czystości tlenowej do nitroksów <40% (o ile nitroks nie jest robiony metodą ciśnień parcjalnych).
Jeżeli chcesz mieć czystą tlenowo butlę i nurkować na powietrzu to tym "powietrzem" powinien być EAN21.
~BitPump
Beeker - 18-02-2008, 01:24
| BitPump napisał/a: | | to tym "powietrzem" powinien być EAN21 |
czyli powietrze "czyste tlenowo", inaczej: odpowiednio przefiltrowane.
Arthuro - 18-02-2008, 01:25
| BitPump napisał/a: |
Jeżeli chcesz mieć czystą tlenowo butlę i nurkować na powietrzu to tym "powietrzem" powinien być EAN21.
~BitPump |
... ściślej - czysty tlenowo EAN 21 (może być nawet w cenie powietrza - ale czysty tlenowo)
A.
Beeker - 18-02-2008, 01:32
| Arthuro napisał/a: | | czysty tlenowo EAN 21 (może być nawet w cenie powietrza - ale czysty tlenowo) |
noo właśnie
Arthuro - 18-02-2008, 03:00
| Beeker napisał/a: | | Arthuro napisał/a: | | czysty tlenowo EAN 21 (może być nawet w cenie powietrza - ale czysty tlenowo) |
noo właśnie |
oops napisalo nam sie jednoczesnie
Beeker - 18-02-2008, 03:09
| Arthuro napisał/a: | | oops napisalo nam sie jednoczesnie |
dla mnie to zaszczyt, Sir
$$ - 18-02-2008, 07:18