FORUM-NURAS
Froum dla nurkujących i nie tylko ...

JESTEM POCZĄTKUJĄCY - Najbliższa baza w Makadi

Bezimienna - 15-03-2008, 15:45
Temat postu: Najbliższa baza w Makadi
W lipcu lecę do Egiptu do Makadi. Wie ktoś może gdzie jest tam najbliższa, godna polecenia baza nurkowa?
Pozdrawiam.

ASIGM - 20-03-2008, 21:34

To polska baza nurkowa http://www.sevadivers.com/ podobno świetna obsługa ja wybieram się w maju do nich to dam znać :pa:
Bezimienna - 25-03-2008, 21:00

Ok. Dzięki. Będę czekała na opinię.
ASIGM - 26-03-2008, 18:40

Jeśli poczytasz forum to już były opinie na temat tej bazy nurkowej :ok2:
Bezimienna - 26-03-2008, 19:24

A masz może jakieś linki....?
Beeker - 26-03-2008, 22:54

Cytat:
Życzę tyle samo zanurzeń co wynurzeń...

a nie odwrotnie? :mrgreen:

ASIGM - 27-03-2008, 06:46

Bezimienna napisał/a:
A masz może jakieś linki....?

Oj oj leniuszek? :beee:

Bezimienna - 27-03-2008, 14:52

Beeker napisał/a:
Cytat:
Życzę tyle samo zanurzeń co wynurzeń...

a nie odwrotnie?

A jest jakaś większa różnica? No bo mi się zdaje, że najpierw trzeba się zanurzyć a dopiero potem myśleś o wynurzeniu....
ASIGM napisał/a:
Oj oj leniuszek?

...

Beeker - 27-03-2008, 15:40

Bezimienna napisał/a:
A jest jakaś większa różnica?

Jest.
Jak się zanurzysz to możesz się wynurzyć (i tego sobie życzymy).
Nie da się wynurzyć nie zanurzając, więc nie musimy sobie życzyć odpowiedniej liczby zanurzeń.

Liczba wykonanych zanurzeń jest równa liczbie wynurzeń, bo zanurzenie poprzedza wynurzenie, ale liczba wynurzeń może być mniejsza od liczby zanurzeń (o 1). I tego nie życzymy.

Czego i Tobie życzę.

Pozdrawiam
P.

P.S. ale za$$moczyłem ...

gladius - 27-03-2008, 16:05

Beeker napisał/a:
Bezimienna napisał/a:
A jest jakaś większa różnica?

Jest.
Nie da się wynurzyć nie zanurzając, więc nie musimy sobie życzyć odpowiedniej liczby zanurzeń.