| |
FORUM-NURAS Froum dla nurkujących i nie tylko ... |
 |
JESTEM POCZĄTKUJĄCY - płetwy
mad_fighter - 02-04-2008, 18:57 Temat postu: płetwy Witam,
co myślicie o tych płetwach?
Tusa FF-9
http://www.youngsport.pl/...foot-p-107.html
Dopiero będę robił kurs CMAS P1 i mam już całe ABC poza pletwami. Dodam, że jeszcze nigdy nie pływałem w płetwach.
Pozdrawiam
Sail - 02-04-2008, 19:19 Temat postu: Płetwy Witam.
Wskazane płetwy są kaloszowe nadają się wyłącznie na basen lub do Egiptu , musisz kupić paskowe zakładane na buty do pianki lub kombinezonu.
Jeżeli chodzi o dzielenie pióra płetwy to owszem jest teraz taka moda ale nie da sie w tym podpłynąć do tyłu a czasami trzeba jak się robi zdjęcia przy rafie ( co by ci robale nie zjadły ).
Pozd. Mirek
Zubi - 03-04-2008, 06:21 Temat postu: Re: Płetwy
| Sail napisał/a: |
Jeżeli chodzi o dzielenie pióra płetwy to owszem jest teraz taka moda ale nie da sie w tym podpłynąć do tyłu a czasami trzeba jak się robi zdjęcia przy rafie ( co by ci robale nie zjadły ).
|
Da się, nawet ostatnio coraz częściej mi wychodzi :]
Szyderca - 03-04-2008, 09:43
wole płetwy pełne nie dzielone a to dlatego że mam pełne uczyłem sie na pełnych a jak dostałem mozliwosć TESTU w Oceanie płetw Mares Raptor to myślałem że zawału dostane pod wodą od ilosci machania. A moje Cressi 2 machniecia i juz kulturalnie.
ewin - 05-04-2008, 22:30
Mi ktoś powiedział ze jak sie dobrze obsługuje sprzet to można z nim zrobić wszystko. Chyba także to sie odnosi do nurkowania.
osobiście nie mam porównania co do pletw dzielonych a nie. Ale spodziewam sie ze dla osób o słabszej kondycji i dla nurkowania rekreacyjnego (bez gonienia DM ) będzie ok, niby w takich mniej sie noga męczy.
I - 05-04-2008, 23:17 Temat postu: Re: Płetwy
| Sail napisał/a: | | Wskazane płetwy są kaloszowe nadają się wyłącznie na basen lub do Egiptu... | Do Egiptu w zasadzie też się nie nadają...
A tak na serio, daliśmy je (niezłych kilka lat temu) znajomej. Bardzo sobie chwali, do zabawy na basenie.