| |
FORUM-NURAS Froum dla nurkujących i nie tylko ... |
 |
JESTEM POCZĄTKUJĄCY - Fajka i dwumetrowy wąż.
Kelo - 06-04-2008, 16:14 Temat postu: Fajka i dwumetrowy wąż. Co zrobić fajką gdzie ja przypinać, gdy ma się długi wąż. Nie chce kupować fajki takiej zginanej może ktoś już opracował jakiś dość ciekawy system mocowania jej do skrzydła albo gdzieś indziej
Mania - 06-04-2008, 16:26
Wiekszsosc nurkow majacych hogarthianowska konfiguracje sprzetu nie ma problemu z zamocowaniem fajki, bo po prsotu nie uzywa fajki.
Mania
BitPump - 06-04-2008, 17:27
| Kelo napisał/a: | | Co zrobić fajką gdzie ja przypinać, gdy ma się długi wąż. |
Do kieszeni. Albo zostawić w domu, w szufladzie.
~BitPump
jacekplacek - 06-04-2008, 18:02
| Mania napisał/a: | | bo po prostu nie uzywa fajki |
No właśnie. Spotkałem się nie dawno ze stwierdzeniem, że fajka jest niezbędna w nurkowaniu przy wysokiej fali. Jest to jedyne w miarę uzasadnienie jej posiadania. Trochę nie rozumiem, jak ma pomóc przy załamującej się fali, ale nigdy nie byłem w takich warunkach. Ja to bardziej taki koparkowy jestem...
piotrek_n - 06-04-2008, 18:06
| jacekplacek napisał/a: | | Mania napisał/a: | | bo po prostu nie uzywa fajki |
No właśnie. Spotkałem się nie dawno ze stwierdzeniem, że fajka jest niezbędna w nurkowaniu przy wysokiej fali. Jest to jedyne w miarę uzasadnienie jej posiadania. Trochę nie rozumiem, jak ma pomóc przy załamującej się fali, ale nigdy nie byłem w takich warunkach. Ja to bardziej taki koparkowy jestem... |
tak, ale jezeli ktos ma długi wąz to przy wysokiej fali poprostu oddycha z automatu
Kelo - 06-04-2008, 18:39
Tak ale jak się nie ma suchacza i dodatkowo jak się nie chce jej pakować do kieszeni to może macie jakiś pomysł jak to sęsownie zamocować np. do uprzęży?? Poza tym ja uważam że fajka jest dość przydatna.
Mania - 06-04-2008, 19:07
Nie ma madrego pomyslu, bo po prostu bedzie przeszkadzac przy podawaniu dlugiego weza w sytuacji OOG
Mania