FORUM-NURAS
Froum dla nurkujących i nie tylko ...

JESTEM POCZĄTKUJĄCY - Z kim nurkować [3m]

Szymon_ - 07-04-2008, 20:34
Temat postu: Z kim nurkować [3m]
Witam wszystkich - pisze tu pierwszego posta
Chciałbym sie zapytać o występowanie w trójmieście jakiś niekomercyjnych klubów nurkowych... miałem dość sporą przerwę i chciałbym sobie pomału odświeżyć umiejętności. Oczywiście jestem w trakcie kompletowania sprzętu, i dobrze by było gdyby klub dysponował jakąś bazą sprzętową.
Pozdrawiam Szymon

KasiaK - 07-04-2008, 21:45

hej Szymon,
na dole forum jest spis adresowy, który być może Ci pomoże,
tylko nie bardzo rozumiem pojęcie "niekomercyjny klub", czyli że co? Że sprzęt mają wypożyczyć Ci gratis i Instruktora też? :)
Napisz o co Ci konkretniej chodzi - tu jest sporo osób z 3city - może będą umiały podpowiedzieć

Szymon_ - 07-04-2008, 22:25

No tak, potwierdza sie teza że wygodne w użyciu skróty myślowe okazują sie niezrozumiałe ;) Miałem na myśli raczej taką "niekomercyjną" atmosferę. Oczywiście zdaje sobie sprawę że za sprzęt i szkolenie trzeba płacić:) wolał bym oczywiście żeby to nie były ceny zbyt astronomiczne. Mam już stopień nurkowy, ale miałem przerwę i myślę ze coś tam pamiętam, wolał bym to jednak sprawdzić pod okiem kogoś doświadczonego.

Pozdrawiam Szymon

ferudin - 07-04-2008, 22:42

Hejka.
Ja też z chęcią podlączyłbym się do takiego klubiku z trójmiasta z ludźmi którzy traktują to jako chobby i nurkują "lightowo" sam miałem dość długą przerwę z nurkowaniem ale od roku znów nurkuję jednak bardzo sporadycznie dlatego chciałbym cześciej nurać z chęcią podłączyłbym się do jakijś fajnej grupki ludzi.
Pozdrawiam.

Mania - 07-04-2008, 22:47

Kiedys slyszalam dobre opinie o tym klubie, ale jak jest teraz nie wiem
http://www.pg.gda.pl/org/rekin/

Mania

Beeker - 07-04-2008, 23:47

KasiaK napisał/a:
tylko nie bardzo rozumiem pojęcie "niekomercyjny klub", czyli że co? Że sprzęt mają wypożyczyć Ci gratis i Instruktora też?