| |
FORUM-NURAS Froum dla nurkujących i nie tylko ... |
 |
JESTEM POCZĄTKUJĄCY - P1 w Egipcie
behe - 14-04-2008, 11:49 Temat postu: P1 w Egipcie Mam pytanie...
Chciałbym zrobić w pierwszy weekend majowy kurs P1 ale w Egipcie. Czy możecie mi polecić jakiegoś polskiego instruktora na miejscu? Dahab?
Mirek Chmaz - 14-04-2008, 12:01
Bylem tam kilka razy, ale polskiej bazy CMAS'owskiej nie moge sobie przypomniec Jest tam sporo dobrych polskich instruktorow, ale w innych organizacjach.
Musisz chyba poszukac, grupy jadacej na kurs P1 z kraju w tym terminie.
hubert68 - 14-04-2008, 18:49
Proponuję Seva, u Tarka Azmy. Jest instruktorem i w PADI i w CMAS. Arab ale ma matkę i żonę Polki i mówi po polsku jak ty i ja. http://www.sevadivers.com/
Pozdrawiam
nuras79 - 05-05-2008, 16:36
Będe w Seva nurkował od 10 maja , chetnie podziele sie relacjami o bazie i negocjacjach cenowych
hubert68 - 05-05-2008, 19:11
| nuras79 napisał/a: | | Będe w Seva nurkował od 10 maja , chetnie podziele sie relacjami o bazie i negocjacjach cenowych |
Się spotkamy. Od 16 z klubem (18 duszyczek) też jedziemy do Tarka.
behe - 07-05-2008, 10:14
to czekam
ASIGM - 10-05-2008, 21:42
Baza Sewa gorąco polecam nurkowałem z nimi w zeszłym tygodniu miła amosfera dobre ceny
Marcin R - 10-05-2008, 22:47
Sewa jest ok głównie jeśli chodzi o stosunek cena/jakość. Ale zastanów się czy na pewno P1 w Egipcie. Jeśli planujesz nury w polskich wodach to kurs zrobiłbym w Polsce a w Egipcie delektowałbym się rafami i nie komplikował urlopu wkuwaniem teorii, która wg. mnie ma spore znaczenie . A na wakacjach wiadomo luz blues i do nauki delikatnie mówiąc nie ciągnie
ASIGM - 11-05-2008, 20:55