FORUM-NURAS
Froum dla nurkujących i nie tylko ...

JESTEM POCZĄTKUJĄCY - Nie wiem co wybrać IANTD czy CMAS

Kelo - 15-04-2008, 21:28
Temat postu: Nie wiem co wybrać IANTD czy CMAS
Stoję przed wyborem albo będę robił kurs w CMAS na P2 albo na drugi stopień nitroxowy IANTD. Jeśli chodzi o instruktorów to w CMAS będę robił u naprawdę dobrego instruktora a natomiast INTD u mojego starego instruktora. Powiem szczerze je jest on nie powiem dobry, ale sztywno trzyma się wymagań programowych i nic poza tym, poza tym mam do niego zaufanie pod wodą.

Drugie pytanie, czym się różnią wymagania programowe na drugi stopień INTD od CMAS

KasiaK - 15-04-2008, 21:38
Temat postu: Re: Nie wiem co wybrać IANTD czy CMAS
Kelo napisał/a:
Stoję przed wyborem albo będę robił kurs w CMAS na P2 albo na drugi stopień nitroxowy IANTD.

nie bardzo da się to porównać

Kelo napisał/a:
Jeśli chodzi o instruktorów to w CMAS będę robił u naprawdę dobrego instruktora a natomiast INTD u mojego starego instruktora. Powiem szczerze je jest on nie powiem dobry, ale sztywno trzyma się wymagań programowych i nic poza tym,

dobrze i nie dobrze :) zależy jak spojrzysz :)

Kelo napisał/a:

poza tym mam do niego zaufanie pod wodą.

to podstawa

Kelo napisał/a:

Drugie pytanie, czym się różnią wymagania programowe na drugi stopień INTD od CMAS

leniuszku, porównaj ze stron :)

Andrzej Minorczyk - 15-04-2008, 21:39

Kelo napisał/a:
czym się różnią wymagania programowe na drugi stopień INTD od CMAS

Jak znasz standardy cmas to porównaj do IANTD

Wybor instruktora i drogi nurkowej to nie latwa sprawa nie warto sie spieszyc warto natomiast nurkowac.

Cerberiusz - 15-04-2008, 21:41

Kelo, Czy ten instruktor z CMAS będzie wychodził z dodatkowymi informacjami ?
Bo jeśli możesz się więcej nauczyć, to moim zdaniem wybór jest prosty.

BitPump - 15-04-2008, 22:06

Kelo napisał/a:
Stoję przed wyborem albo będę robił kurs w CMAS na P2 albo na drugi stopień nitroxowy IANTD.