FORUM-NURAS
Froum dla nurkujących i nie tylko ...

JESTEM POCZĄTKUJĄCY - zalogowane nurkowania a Master Scuba Diver (PADI)

kondzikus - 05-05-2008, 18:53
Temat postu: zalogowane nurkowania a Master Scuba Diver (PADI)
aby uzyskać stopień Master Scuba Diver (PADI) trzeba m. in. posiadać minimum 50 zalogowanych nurkowań, w związku z tym mam pytanie czy brane są pod uwagę wsystkie zalogowane nurkowania tzn. na przykład takie które odbywałem z partnerem o takim samym stopniu (w moim przypadku OWD) czy jest tak że muszą to być nurkowania z osobą z wyższym stopniem ? jestem początkujący więc jeszcze nie do końca się w tym wszystkim łapię..
BitPump - 05-05-2008, 19:03

kondzikus napisał/a:
aby uzyskać stopień Master Scuba Diver (PADI) trzeba m. in. posiadać minimum 50 zalogowanych nurkowań, w związku z tym mam pytanie czy brane są pod uwagę wsystkie zalogowane nurkowania tzn. na przykład takie które odbywałem z partnerem o takim samym stopniu (w moim przypadku OWD) czy jest tak że muszą to być nurkowania z osobą z wyższym stopniem ?

Dowolne nurkowania - niezależnie czy z osobą o tym samym, niższym czy wyższym stopniu.

~BitPump

Andrzej Minorczyk - 05-05-2008, 19:06

BitPump napisał/a:
Dowolne nurkowania

Padi uznaje nawet basenowe :D

WielkiDżon - 05-05-2008, 19:17

kondzikus napisał/a:
aby uzyskać stopień Master Scuba Diver (PADI) trzeba m. in. posiadać minimum 50 zalogowanych nurkowań

Żeby go dostać trzeba zrobić RD i 5 specjalizacji. Na samych kursach zalogujesz ze 25 nurkowań. Tyle że ten stopień to jak odznaka sprawności zucha. Po co Ci to?

kondzikus - 05-05-2008, 19:21

Andrzej Minorczyk napisał/a:
Padi uznaje nawet basenowe

cóż, jeżeli masz tutaj na myśli basen typu np Nemo33 w Brukseli to pewnie takie nurkowanie możnaby zalogować :ping:

[ Dodano: 05-05-2008, 19:24 ]
WielkiDżon napisał/a:
Żeby go dostać trzeba zrobić RD i 5 specjalizacji. Na samych kursach zalogujesz ze 25 nurkowań. Tyle że ten stopień to jak odznaka sprawności zucha. Po co Ci to?