| |
FORUM-NURAS Froum dla nurkujących i nie tylko ... |
 |
JESTEM POCZĄTKUJĄCY - zalogowane nurkowania a Master Scuba Diver (PADI)
kondzikus - 05-05-2008, 18:53 Temat postu: zalogowane nurkowania a Master Scuba Diver (PADI) aby uzyskać stopień Master Scuba Diver (PADI) trzeba m. in. posiadać minimum 50 zalogowanych nurkowań, w związku z tym mam pytanie czy brane są pod uwagę wsystkie zalogowane nurkowania tzn. na przykład takie które odbywałem z partnerem o takim samym stopniu (w moim przypadku OWD) czy jest tak że muszą to być nurkowania z osobą z wyższym stopniem ? jestem początkujący więc jeszcze nie do końca się w tym wszystkim łapię..
BitPump - 05-05-2008, 19:03
| kondzikus napisał/a: | | aby uzyskać stopień Master Scuba Diver (PADI) trzeba m. in. posiadać minimum 50 zalogowanych nurkowań, w związku z tym mam pytanie czy brane są pod uwagę wsystkie zalogowane nurkowania tzn. na przykład takie które odbywałem z partnerem o takim samym stopniu (w moim przypadku OWD) czy jest tak że muszą to być nurkowania z osobą z wyższym stopniem ? |
Dowolne nurkowania - niezależnie czy z osobą o tym samym, niższym czy wyższym stopniu.
~BitPump
Andrzej Minorczyk - 05-05-2008, 19:06
| BitPump napisał/a: | | Dowolne nurkowania |
Padi uznaje nawet basenowe
WielkiDżon - 05-05-2008, 19:17
| kondzikus napisał/a: | | aby uzyskać stopień Master Scuba Diver (PADI) trzeba m. in. posiadać minimum 50 zalogowanych nurkowań |
Żeby go dostać trzeba zrobić RD i 5 specjalizacji. Na samych kursach zalogujesz ze 25 nurkowań. Tyle że ten stopień to jak odznaka sprawności zucha. Po co Ci to?
kondzikus - 05-05-2008, 19:21
| Andrzej Minorczyk napisał/a: | | Padi uznaje nawet basenowe |
cóż, jeżeli masz tutaj na myśli basen typu np Nemo33 w Brukseli to pewnie takie nurkowanie możnaby zalogować
[ Dodano: 05-05-2008, 19:24 ]