| |
FORUM-NURAS Froum dla nurkujących i nie tylko ... |
 |
JESTEM POCZĄTKUJĄCY - Junior OWD
mataus - 12-05-2008, 13:36 Temat postu: Junior OWD Zdałem kurs OWD junior w PADI,moge nurkować na 12 m moje pytanie brzmi:czy jak będe miał 15 lat do przyjdzie mi nowy plastik z OWD(ale nie junior)?
Andrzej Minorczyk - 12-05-2008, 15:47
zapytaj instruktora ktory robil kurs
Pawlo75 - 12-05-2008, 21:35
Ja musiałem się upomnieć o nowy plastik
MIDZIK - 13-05-2008, 15:30
PADI to nie Caritas, samo nic nie przyjdzie. Trzeba uiścić i wysłać PIC-a, może być z trochę nowszym zdjęciem....
Pzdr
Mirek
jacekpor - 08-07-2008, 19:53
Jak ukończysz 15 lat zrób sobie AOWD i będziesz miał uprawnienia do 30m
Piterek - 08-07-2008, 21:33
| Andrzej Minorczyk napisał/a: | | zapytaj instruktora ktory robil kurs |
no i po co sie odzywasz jak nie masz nic do powiedzenia?
a odpowiedz; nie przyjdzie, a zreszta do tego czasu albo naprawde załapiesz bakcyla nurkowania i plastik nie będzie Ci tak bardzo potrzebny (to znaczy zdobedziesz taki, który nie bedzie Ci "przeszkadzał" w nurkowaniu, a umiejetności takie które Ci umożliwią robienie tego bezpiecznie) albo dasz sobie spokój i zostaniesz co najwyżej Internetowym Nurkiem, ale za to z ponad 1000 postów... powodzenia
hubert68 - 08-07-2008, 22:33
| MIDZIK napisał/a: | | PADI to nie Caritas, samo nic nie przyjdzie. Trzeba uiścić i wysłać PIC-a, może być z trochę nowszym zdjęciem.... |
jasne, słyszałem to rozwinięcie: P(ay)A(nother)D(olar)I(mmediately)
Przepraszam, bad joke ....... ale to porównanie z Caritasem........... Nie mogłem się powstrzymać
Piterek - 08-07-2008, 22:46
| hubert68 napisał/a: | | jasne, słyszałem to rozwinięcie: P(ay)A(nother)D(olar)I(mmediately) |
no bo u innych (organizacji) to kursy są gratis i zawsze jeszcze jakiś szpej można dostać w prezencie na zakończenie
dla wyjasnienia plastiki mam rózne CMAS i SSI niestety PADI brak
miłego nurkowania..., mam chyba dobry dzień na forum...
hubert68 - 09-07-2008, 06:51