FORUM-NURAS
Froum dla nurkujących i nie tylko ...

JESTEM POCZĄTKUJĄCY - Junior OWD

mataus - 12-05-2008, 13:36
Temat postu: Junior OWD
Zdałem kurs OWD junior w PADI,moge nurkować na 12 m moje pytanie brzmi:czy jak będe miał 15 lat do przyjdzie mi nowy plastik z OWD(ale nie junior)?
Andrzej Minorczyk - 12-05-2008, 15:47

zapytaj instruktora ktory robil kurs
Pawlo75 - 12-05-2008, 21:35

Ja musiałem się upomnieć o nowy plastik :bee;
MIDZIK - 13-05-2008, 15:30

PADI to nie Caritas, samo nic nie przyjdzie. Trzeba uiścić i wysłać PIC-a, może być z trochę nowszym zdjęciem....

Pzdr

Mirek

jacekpor - 08-07-2008, 19:53

Jak ukończysz 15 lat zrób sobie AOWD i będziesz miał uprawnienia do 30m
Piterek - 08-07-2008, 21:33

Andrzej Minorczyk napisał/a:
zapytaj instruktora ktory robil kurs

no i po co sie odzywasz jak nie masz nic do powiedzenia?

a odpowiedz; nie przyjdzie, a zreszta do tego czasu albo naprawde załapiesz bakcyla nurkowania i plastik nie będzie Ci tak bardzo potrzebny (to znaczy zdobedziesz taki, który nie bedzie Ci "przeszkadzał" w nurkowaniu, a umiejetności takie które Ci umożliwią robienie tego bezpiecznie) albo dasz sobie spokój i zostaniesz co najwyżej Internetowym Nurkiem, ale za to z ponad 1000 postów... :ping: powodzenia

hubert68 - 08-07-2008, 22:33

MIDZIK napisał/a:
PADI to nie Caritas, samo nic nie przyjdzie. Trzeba uiścić i wysłać PIC-a, może być z trochę nowszym zdjęciem....

jasne, słyszałem to rozwinięcie: P(ay)A(nother)D(olar)I(mmediately) :humor: :humor: :humor:

Przepraszam, bad joke ....... :prez: ale to porównanie z Caritasem........... Nie mogłem się powstrzymać :ping:

Piterek - 08-07-2008, 22:46

hubert68 napisał/a:
jasne, słyszałem to rozwinięcie: P(ay)A(nother)D(olar)I(mmediately)

no bo u innych (organizacji) to kursy są gratis i zawsze jeszcze jakiś szpej można dostać w prezencie na zakończenie :bee;

dla wyjasnienia plastiki mam rózne CMAS i SSI niestety PADI brak :buuu:

miłego nurkowania..., mam chyba dobry dzień na forum... :uuuu: