FORUM-NURAS
Froum dla nurkujących i nie tylko ...

JESTEM POCZĄTKUJĄCY - Scubatech R5 ice vs. Apeks XTX50

tjamroz - 19-06-2008, 20:05
Temat postu: Scubatech R5 ice vs. Apeks XTX50
witam

chcialbym sie zapytac bardziej doswiadczonych nurow ktory z automatow bylby odpowiedni do nurania przede wszystkim w naszych wodach...

wiem wiem, za chwile ktos mi napisze uzyj opcji szukaj.. szukalem czytalem, jednak nie ma nigdzie porownanych akurat tych modeli, ktore sa w "miare" w tej samej cenie..

a propos ceny:
scubatech komplet - I stopien, II stopien R5 ice, octo RG 3X + manometr cena 1300zl
apex - I stopien DS4, II stopien XTX50 cena 1200 zl + octo + manomentr ok. 1800zl

roznica w cenie tez jest jednak bardziej mi zalezy ktory z nich lepiej sie nadaje na nurki w polskich wodach..

dzieki za wyrazenie wlasnych przemyslen i opini

silver111 - 19-06-2008, 21:36

tjamroz napisał/a:
apex
To nie przypadek że większość nurków wybiera apeKSy. Ale to już pewnie wiesz, wiesz też dlaczego skoro użyłeś opcji szukaj i przeczytałeś posty zawarte w wynikach wyszukiwarki.

Apeks to sprawdzony automat który doskonale sprawdza się w polskich wodach. Sam posiadam 3 apeksy: atx40, xtx50 oraz atx200. Właśnie XTXa używam jako głównego automatu. Nigdy nie zawiódł.

Dlaczego miałby być lepszy od scubatecha ? A choćby dlatego że części do niego znajdziesz w każdej bazie nurkowej na świecie.

Ale wybór należy do Ciebie. I tak w końcu kupisz kiedyś apeksy... Tylko po co przez to wszystko przechodzić jak można mieć od razu docelowy sprzęt.

maran - 19-06-2008, 22:05

ATX są teraz w bardzo fajnej cenie. Po co ten octopus.
Lepiej 2x DS4/ATX40 plus manometr < 1600
i masz dwa pierwsze stopnie.

kretu - 19-06-2008, 23:06