FORUM-NURAS
Froum dla nurkujących i nie tylko ...

JESTEM POCZĄTKUJĄCY - Zestawik

fxd - 25-06-2008, 20:33
Temat postu: Zestawik
Jestem na maxa zielony .. w sprawach sprzetu .. bylem w sklepie ..
sprzedawca poradzil mi zakup czegos takiego ..
1.
MARES VOLO RACE
http://www.allegro.pl/ite...lka_gratis.html
2.Maska
tu mam maly problem wybralem Poseidona koszt kolo 145 zl ..
sprzedawca doradzal taka o malej pojemnosci cos w tej cenie..
3. Fajka
Z tego co wyczytalem na forum speedo moze byc a cena jest przystepna..
chyba ze kupie MARES - HYDREX SUPERDRY FLEX
http://www.allegro.pl/ite...hark_gubin.html
tylko nie wiem czy jest sens,, sprzedawca zachwalal ale wiadomo jak to sprzedawcy ;-)

Na forum poszukuje bardziej praktycznej rady ;-)

Bede sobie nurkowal.. w Bulgari i Chorwacji..
Jak narazie nie zamierzam robic kursu ani nurkowac ze sprzetem ..
Chodzi mi o taki mini zestawik dla amatora ..
Czy to ABC jest wystarczajace .. jak dla mnie..??

Jesli sie wciagne napewno ten sprzet odloze do szafy i kupie cos bardziej profi...

5k18a - 25-06-2008, 20:51

Do snurkowania całkiem przyzwoity zestaw. Chociaż ja bym w życiu nie wydał takiej kasy na rurkę. Od lat snurkowałem i w zupełności wystarczała mi najprostsza rurka za 30zł bez żadnych bajerów, a przy nurkowaniu ze sprzętem to całkowicie sobie ją odpuściłem. Co do maski, to jestem zadowolony z Triborda, dałem za nią 50zł w Decathlonie. Próbowałem kilka innych modeli od "high endowych" po najprostsze i ta jakoś najbardziej mi podpasowała.
martin - 25-06-2008, 21:01

fxd napisał/a:
esli sie wciagne napewno ten sprzet odloze do szafy i kupie cos bardziej profi...

Zle podejscie. ABC bedzie Ci ciagle potrzebne. Pletwy kupil bym mniej udziwnione -> ktoregos Maresa Avanti.

Maska ma pasowac. Do nurkowania na bezdechu wybierz jakas dedykowana do
"spearfishing". Rurka tania i bez wodotryskow.

fxd - 25-06-2008, 21:13

http://allegro.pl/item385...lka_gratis.html takie stykna..?
te pierwsze wydaja sie bardziej miekkie ..