FORUM-NURAS
Froum dla nurkujących i nie tylko ...

JESTEM POCZĄTKUJĄCY - Jacket poszukiwny

brux - 09-07-2008, 22:38
Temat postu: Jacket poszukiwny
Hejka!

Stoję przed dylematem co mam kupić jeśli chodzi o jacket do nurów typowo rekreacyjnych. Budżet max. 1500 zł. Moim typem jest SEAC ICARO TECH lub TUSA BCJ-6900. Chętnie poznam opinie użytkowników, proszę o ew. alternatywę.

gladius - 09-07-2008, 23:20

Czemu nie skrzydło?
brux - 09-07-2008, 23:25

1) Nie ma kasy, niestety za dużo.
2) Jestem mocno początkujacy, nury tylko rekraacyjnie i tak pozostanie :)
3) Jacket typu skrzydło wydaje mi się wygodniejsze niż klasyczny worek + płyta

robertg - 09-07-2008, 23:28

brux napisał/a:

Z uzywanym workiem spokojnie da sie zmiescic w budzecie.
brux napisał/a:
2) Jestem mocno początkujacy, nury tylko rekraacyjnie i tak pozostanie :)

To nic nie zmienia - skrzydlo to po prostu inny jacket, a nie jak twierdza niektorzy "sprzet techniczny".
brux napisał/a:

Tez mi tak mowili, szczegolnie sprzedawcy w sklepach nurkowych... Sprobuj sam - inaczej bedziesz bazowal tylko na "wydaje mi sie" albo "tak mowia". Ja twierdze ze jest wrecz odwrotnie.

Sebastian Szczesniak - 09-07-2008, 23:49

i do jacketu nie założysz twina, a do skrzydła 1 butlę tak:)
trzesiek - 10-07-2008, 00:04

Do SeacSub Pro2000 lub Pro3000 założysz 2x10 lub 2x12 (długie).
W minioną niedzielę dałem nura z kolegą, który przyleciał do Polski na kilka dni. Na co dzień używa skrzydła, lecz tym razem był zmuszony zanurać w moim Pro2000. Po nurkowaniu powiedział, że to bardzo wygodny jacket. Nie była to ocena porównawcza ze skrzydłem. Po prostu dobrze mu się w nim pływało.

wiesiek01 - 10-07-2008, 08:17

brux napisał/a:
Budżet max. 1500 zł

To mieści Ci się w budżecie.

live4u - 10-07-2008, 08:47

Skrzydlo za 1300 .
Czyli jak przedmówca. :)
Dokupisz adapter i 2 pasy-bedziesz plywal z singlem. Ja tak zrobilem i nie narzekam.

Pozdrawiam

Ps: Dobrze wymienić pas na sztywniejszy.

meerec - 10-07-2008, 09:47

brux napisał/a: