| |
FORUM-NURAS Froum dla nurkujących i nie tylko ... |
 |
JESTEM POCZĄTKUJĄCY - Jacket poszukiwny
brux - 09-07-2008, 22:38 Temat postu: Jacket poszukiwny Hejka!
Stoję przed dylematem co mam kupić jeśli chodzi o jacket do nurów typowo rekreacyjnych. Budżet max. 1500 zł. Moim typem jest SEAC ICARO TECH lub TUSA BCJ-6900. Chętnie poznam opinie użytkowników, proszę o ew. alternatywę.
gladius - 09-07-2008, 23:20
Czemu nie skrzydło?
brux - 09-07-2008, 23:25
1) Nie ma kasy, niestety za dużo.
2) Jestem mocno początkujacy, nury tylko rekraacyjnie i tak pozostanie
3) Jacket typu skrzydło wydaje mi się wygodniejsze niż klasyczny worek + płyta
robertg - 09-07-2008, 23:28
| brux napisał/a: | | 1) Nie ma kasy, niestety za dużo. |
Z uzywanym workiem spokojnie da sie zmiescic w budzecie.
| brux napisał/a: | 2) Jestem mocno początkujacy, nury tylko rekraacyjnie i tak pozostanie |
To nic nie zmienia - skrzydlo to po prostu inny jacket, a nie jak twierdza niektorzy "sprzet techniczny".
| brux napisał/a: | | 3) Jacket typu skrzydło wydaje mi się wygodniejsze niż klasyczny worek + płyta |
Tez mi tak mowili, szczegolnie sprzedawcy w sklepach nurkowych... Sprobuj sam - inaczej bedziesz bazowal tylko na "wydaje mi sie" albo "tak mowia". Ja twierdze ze jest wrecz odwrotnie.
Sebastian Szczesniak - 09-07-2008, 23:49
i do jacketu nie założysz twina, a do skrzydła 1 butlę tak:)
trzesiek - 10-07-2008, 00:04
Do SeacSub Pro2000 lub Pro3000 założysz 2x10 lub 2x12 (długie).
W minioną niedzielę dałem nura z kolegą, który przyleciał do Polski na kilka dni. Na co dzień używa skrzydła, lecz tym razem był zmuszony zanurać w moim Pro2000. Po nurkowaniu powiedział, że to bardzo wygodny jacket. Nie była to ocena porównawcza ze skrzydłem. Po prostu dobrze mu się w nim pływało.
wiesiek01 - 10-07-2008, 08:17
| brux napisał/a: | | Budżet max. 1500 zł |
To mieści Ci się w budżecie.
live4u - 10-07-2008, 08:47
Skrzydlo za 1300 .
Czyli jak przedmówca.