FORUM-NURAS
Froum dla nurkujących i nie tylko ...

JESTEM POCZĄTKUJĄCY - skrzydlo:) 2x7

new_diver - 18-07-2008, 17:02
Temat postu: skrzydlo:) 2x7
witam
po przestudiowaniu forum mam dwa pytania:) poniewaz szukam odpowieniego dla mnie skrzydla:)
mianowicie - wiekszosc znajomych nurkuje w pojedynczych flaszkach, co z drugiej strony mi sie nie podoba - bo mialem okazje juz plywac w twinie:)
wiec szukam obecnie skrzydla do butli 2x 7 i za bardzo nie wiem jak sie poruszac...
chcialbym kupic agira(najbardziej preferuje) albo anhinge ewentualnie halcyona albo cos rownie dobrego.
tylko ze przewaznie opisywane sa do singla albo do twina - tylko jak juz jest do twina to w specyfikacji do 2x12 + stage i czy to juz nie jest za duze?? znaczy czy jak kupie anhinge t21 to moge plywac w 2x12 i 2x7??

pozdrawiam

BitPump - 18-07-2008, 20:15
Temat postu: Re: skrzydlo:) 2x7
new_diver napisał/a:
tylko ze przewaznie opisywane sa do singla albo do twina - tylko jak juz jest do twina to w specyfikacji do 2x12 + stage i czy to juz nie jest za duze?? znaczy czy jak kupie anhinge t21 to moge plywac w 2x12 i 2x7??

Ja Halcyona Explorera 40lbs używam zarówno do 2x12, jak i do 2x7 (+ stejdże).

~BitPump

maran - 18-07-2008, 21:27

Są też dedykowane skrzydła do 2x7 np. DIR ZONE Stream 15l

Tylko do pianki bym go nie polecał bo na większej głębokość może się okazać że 15 litrów to za mało.

dzinks - 18-07-2008, 21:53

A może coś pośredniego Agir'a 38Lbs. Nie za duży nie za mały. Pływam obecnie w nim na 2x12l, ale do 2x7 szerokiego będzie również pasował.
Miły Maciej - 19-07-2008, 09:13

Jak chcesz Kolego to sprzedam Ci Anhinge 18, bo chciałem sobie zapodac coś ciut wiekszego.
MIDZIK - 21-07-2008, 08:38

new_diver napisał/a:
szukam obecnie skrzydla do butli 2x 7 i za bardzo nie wiem jak sie poruszac...