FORUM-NURAS
Froum dla nurkujących i nie tylko ...

JESTEM POCZĄTKUJĄCY - jak zacząć?

starszy - 25-07-2008, 20:05
Temat postu: jak zacząć?
Po pierwsze witam wszystkich użytkowników forum!
zakładam nowy temat ponieważ chciałbym się dowiedzieć jak zacząć!

Mam 13 lat, kocham pływać, uprawiam wiele różnych innych sportów.
Pasjonuje mnie nurkowanie już jakiś czas. Zaczynałem kilka lat temu z maską, fajką;] oraz płetwami.Chciałbym spróbować nurkować ze sprzętem, ale nie wiem czy w moim wieku to możliwe, ile taka impreza kosztuje, co jest niezbędne i gdzie najlepiej rozpocząć przygodę z bardziej profesjonalnym nurkowaniem.

Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi :) :ping: :ping:

Cerberiusz - 25-07-2008, 21:02

TUTAJ masz opisane uprawnienia młodzieżowe w CMAS'ie.
hubert68 - 26-07-2008, 08:14

Cerberiusz napisał/a:
TUTAJ masz opisane uprawnienia młodzieżowe w CMAS'ie.

Dokładnie - to najlepsza droga. Jeśli chcesz odezwij się do mnie na PW (prywatna widomość) a wyślę Ci namiary na miejsca gdzie możesz się szkolić, niestety nie w samej Częstochowie, bo tam nie wiem gdzie. Niestety nurkowanie to raczej droga przyjemność, na zakup podstawowych rzeczy tzn. pianka, automat, jacket, komputer, nóż i inny drobiazg musisz liczyć minimum 3000 PLN. Zobacz temat: :tam: http://forum-nuras.com/viewtopic.php?t=16619

Mina - 28-07-2008, 18:32

hubert68 napisał/a:
Niestety nurkowanie to raczej droga przyjemność, na zakup podstawowych rzeczy tzn. pianka, automat, jacket, komputer, nóż i inny drobiazg musisz liczyć minimum 3000 PLN

no powiem to tak lekko biednie te 3000 zwlaszcza na polskie wody . JA uwazam ze na polskie wody zwlaszcza do nurkowan ponizej 30 m to jak nie Twinset to przynajmniej pojedyncza butla z 2 1-szymi stopniami .

Ale masz 13-lat i jeszcze wiele przed Toba , choc znam 16-sto latke ( chyba najmlodszy nurek jaskiniowy w Polsce) i powiem szczerze ze u malo ktorego nawet o wielebardziej doswiadczonego i starszego Nurka widzialem w oku ten blysk i zapal do nurkowania .