FORUM-NURAS
Froum dla nurkujących i nie tylko ...

JESTEM POCZĄTKUJĄCY - scubadiscovery - przeprosiny

poosia. - 25-07-2008, 20:43
Temat postu: scubadiscovery - przeprosiny
Pragnę sprostowac i przyznac się do błedu, za który oficjalnie i serdecznie przepraszam P. Kamila Iwankiewicza, współwłascieli szkoły nurkowej Scubadiscovery. Przepraszam za treści zawarte w temacie, który pojawił sie w tym dziale, kilka dni temu. przepraszam takze wszystkie osoby które w jakikolwiek sposób poczuły sie dotkniete po przeczytaniu tych wiadomosci.
Odcinam sie całkowicie od zawartch tam treści i niniejszym uwazam je za nierzetelne, i krzywdzace.
Ubolewam nad zaistniała sytuacja i splotem zdarzeń, które doprowadziły do powstania tematu Scubadiscovery - dramat, bo o nim mowa.
Przykro mi. Nie powinna była taka treść sie pojawić na forum.
Uważam, że moderator powinien usunąć z forum tamten temat..
Przepraszam
:buuu:

ScubaDiscovery - 25-07-2008, 21:48

Po krótki śledztwie okazało się, że niejaka Poosia, Ola200 ( z forum gazety) oraz Kinga29 to jedna i ta sama osoba – Pani Laura z Olsztyna. Przyznam, że nie wiem dlaczego Laura zdecydowała się na ten nikczemny krok, być może powodem była moja odmowa w jej szkoleniu nurkowym. Nie musimy szkolić wszystkich którzy się do nas zgłoszą, mamy do tego prawo.
Treści zawarte w Twoich tekstach Laura nie są „nierzetelne” tylko kłamliwe od początku do końca. Nie jestem usatysfakcjonowany z tego sprostowania. Nie wyjaśniłaś czytelnikom również ,że pozostałe osoby to jest : Ola200 z forum gazety oraz Kinga29 to fikcyjne osoby wymyślone również przez Ciebie w celu uprawdopodobnienia intrygi.
Łatwo jest rzucić na kogoś oskarżenia, trudniej przyznać się do błędu. Mam nadzieję, że przemyślałaś to co zrobiłaś i stać Cię na załatwienie tej sprawy do końca.
Kamil Iwankiewicz

kinga29. - 25-07-2008, 21:56