FORUM-NURAS
Froum dla nurkujących i nie tylko ...

JESTEM POCZĄTKUJĄCY - Zamiana Hexagona na worek Agir z plyta i adapterem.

buke_ - 27-08-2008, 16:36
Temat postu: Zamiana Hexagona na worek Agir z plyta i adapterem.
Witam, posiadam hybryde od technisuba - hexagon. Nurkuje sie b. dobrze, mimo wszystko chce przerzucic sie na plyte z workiem do pojedynczej butli.
Bede uzywal rowniez (przede wszystkim z pony)

Czy to dobry wybór?
http://divezone.pl/agir-b...639b3c07525304b

Może ten?
http://sklep-nurkowy.pl/J...pse-System.html

Czy pozniej bede mogl sprzedac sam worek a plytka i uprzaz zostanie do innego worka? Do twina?
Dodam tylko, ze na koncie mam prawie 200 logowań ale poki co nie planuje skoku na twina i raczej nie chce poki co skakac na twina. Wolalbym worek na mono. Chyba, ze ma ktos konkretne argumenty :)
Mile widziane inne propozycje workow (z krotkim opisem? doswiadczeniami?) na mono-butle.
Pozdrawiam.

piotrkw - 27-08-2008, 18:18

buke_ napisał/a:
Dodam tylko, ze na koncie mam prawie 200 logowań

Na forum ??? :ping: :ping:

Pozdrawiam Piotr

buke_ - 27-08-2008, 18:27

Ehhh, do logbooka. Dzieki za pomoc, bardzo sie przydala.
Rowniez pozdrawiam.

TomekP - 27-08-2008, 18:40

Majac 200 nurkowan powiniens byc juz troche oplywany. Jesli chodzi o wybor worka to z tego co pokazales, kazdy bedzie dobry. Pytanie tylko ile masz kasy i w czym sie chcesz lansowac :P
Worka pewnie nie sprzedasz, bo dobrze jest miec pojedynczy worek do egiptowa a dokupiony pozniej wiekszy worek bedziesz uzywal jak "skoczysz" na twina.

buke_ - 27-08-2008, 18:43

Rzeczywiscie, pozniej maly woreczek moze sie przydac. Przyjmijmy, ze moge przeznaczyc kolo 2000zl. Lansowac? Raczej nie zalezy mi na tym.
I - 27-08-2008, 19:01

Nie musisz kupować od razu kompletnego "systemu".
Cała zabawa jest na tyle prosta i "modułowa", że jak się postarasz i poskładasz "z kawałków", w tej cenie pewnie możesz mieć od razu oba worki i płytę z uprzężą :) .