FORUM-NURAS
Froum dla nurkujących i nie tylko ...

JESTEM POCZĄTKUJĄCY - Polska baza nurkowa w Alanii w Turcji

MarSku - 28-08-2008, 16:34
Temat postu: Polska baza nurkowa w Alanii w Turcji
Czy ktoś mógłby mi podrzucić namiary na polską bazę nurkową w Alanyi w Turcji? Nie udaje mi się nic znaleźć w Googlach. A może jakaś godna polecenia obca baza?

Pozdrawiam,

Marcin

waterman - 28-08-2008, 17:58

nie ma polskiej bazy w A
szukaj Amphora Diving oni mówią po polsku

MarSku - 29-08-2008, 09:29

Dziękuję
Miły Maciej - 29-08-2008, 10:13

MarSku kiedy walisz do Alanyi ? Może sie spotkamy - ja wyjeżdżam chyba 16.09.
MarSku - 29-08-2008, 13:52

Miły Maciej napisał/a:
MarSku kiedy walisz do Alanyi ? Może sie spotkamy - ja wyjeżdżam chyba 16.09.

Wyjeżdżam 01.10 Powrót po tygodniu. Bdziesz jeszcze?

Radek7 - 30-08-2008, 20:08

Alanya jest nieciekawym miejscem na nurki. Zazwyczaj nie masz wyboru i musisz płynąć tam gdzie skiper popłynie. Czyli oglądniesz sobie tzw aquarium i grotę . To wszystko . Jesli chcesz zobaczyć więcej to spróbuj umówić się na jakiś wypad z kilkoma osobami . Wtedy jest szansza
ze zobaczysz jakis maly smieszny wraczek.
ps nurki max 15m. widzialnosc tez okolo 15m. wez ze soba fajke , maske , pletwy. digitala. to wszystko. cena za dwa 45 euro jak ci sie uda.
Pozdrawiam.

waterman - 01-09-2008, 12:52

Radek7 napisał/a:
cena za dwa 45 euro jak ci sie uda
eee tam targuj się, można płacić w ichnich stotinkach
Miły Maciej - 02-09-2008, 09:25

MarSku - jade tylko na tydzień więc się nie spotkamy.

Radek7 - sugerujesz żeby nie brać reszty szpeju ?
Miałem zamiar chociaż ze 3 dni ponurać a nie tylko brykse przez tydzień walić, wyjazdu nie wybierałem - zostałem zaproszony. Serio tak cienko tam jest ?

MarSku - 02-09-2008, 11:37

Jarek - Waterman. Czy masz może jakieś dodatkowe wskazówki jak dotrzeć do bazy Amphora? Po wpisaniu tej nazwy w Googlach wyskakuje strasznie dużo takich baz - widocznie musi to być popularna nazwa.
Radek7 - 02-09-2008, 21:35

zobacz tu