| |
FORUM-NURAS Froum dla nurkujących i nie tylko ... |
 |
JESTEM POCZĄTKUJĄCY - Polska baza nurkowa w Alanii w Turcji
MarSku - 28-08-2008, 16:34 Temat postu: Polska baza nurkowa w Alanii w Turcji Czy ktoś mógłby mi podrzucić namiary na polską bazę nurkową w Alanyi w Turcji? Nie udaje mi się nic znaleźć w Googlach. A może jakaś godna polecenia obca baza?
Pozdrawiam,
Marcin
waterman - 28-08-2008, 17:58
nie ma polskiej bazy w A
szukaj Amphora Diving oni mówią po polsku
MarSku - 29-08-2008, 09:29
Dziękuję
Miły Maciej - 29-08-2008, 10:13
MarSku kiedy walisz do Alanyi ? Może sie spotkamy - ja wyjeżdżam chyba 16.09.
MarSku - 29-08-2008, 13:52
| Miły Maciej napisał/a: | | MarSku kiedy walisz do Alanyi ? Może sie spotkamy - ja wyjeżdżam chyba 16.09. |
Wyjeżdżam 01.10 Powrót po tygodniu. Bdziesz jeszcze?
Radek7 - 30-08-2008, 20:08
Alanya jest nieciekawym miejscem na nurki. Zazwyczaj nie masz wyboru i musisz płynąć tam gdzie skiper popłynie. Czyli oglądniesz sobie tzw aquarium i grotę . To wszystko . Jesli chcesz zobaczyć więcej to spróbuj umówić się na jakiś wypad z kilkoma osobami . Wtedy jest szansza
ze zobaczysz jakis maly smieszny wraczek.
ps nurki max 15m. widzialnosc tez okolo 15m. wez ze soba fajke , maske , pletwy. digitala. to wszystko. cena za dwa 45 euro jak ci sie uda.
Pozdrawiam.
waterman - 01-09-2008, 12:52
| Radek7 napisał/a: | | cena za dwa 45 euro jak ci sie uda | eee tam targuj się, można płacić w ichnich stotinkach
Miły Maciej - 02-09-2008, 09:25
MarSku - jade tylko na tydzień więc się nie spotkamy.
Radek7 - sugerujesz żeby nie brać reszty szpeju ?
Miałem zamiar chociaż ze 3 dni ponurać a nie tylko brykse przez tydzień walić, wyjazdu nie wybierałem - zostałem zaproszony. Serio tak cienko tam jest ?
MarSku - 02-09-2008, 11:37
Jarek - Waterman. Czy masz może jakieś dodatkowe wskazówki jak dotrzeć do bazy Amphora? Po wpisaniu tej nazwy w Googlach wyskakuje strasznie dużo takich baz - widocznie musi to być popularna nazwa.
Radek7 - 02-09-2008, 21:35
zobacz tu