FORUM-NURAS
Froum dla nurkujących i nie tylko ...

JESTEM POCZĄTKUJĄCY - lekko zdezorientowany

maciejmlejnek - 02-09-2008, 20:57
Temat postu: lekko zdezorientowany
Witam wszystkich !!!
Otóż mam małe pytanie jestem nowy na forum i nie bardzo znam się na tutejszych zwyczajach. Po umieszczeniu kilku postów zauważyłem że kilkoro doświadczonych nurków ma w swoim opisie że mnie pozdrawiają bądź życzą udanych nurkowań nie wiem czy to z grzeczności bo jestem nowy i wszystkich tak witacie, czy może wynika to z troski iż postanowiłem robić Padi OWD w Turcjii.
Pozdrowienia dla wszystkich !

jacekplacek - 02-09-2008, 21:10

maciejmlejnek napisał/a:
czy może wynika to z troski iż postanowiłem robić Padi OWD w Turcjii.

Coś w tym jest...

nseal - 02-09-2008, 21:12

:) sprowadzę Cię na ziemię. Kawałek skryptu sprawia że każdy z czytających widzi w podpisie swój nick. Tak więc ja też widzę że mnie ktoś pozdrawiam :)
kotylozaur - 02-09-2008, 21:14

W końcu My nurki(owie) musimy o sobie myśleć i się pozdrawiać ...

nseal napisał/a:
:) sprowadzę Cię na ziemię. Kawałek skryptu sprawia że każdy z czytających widzi w podpisie swój nick. Tak więc ja też widzę że mnie ktoś pozdrawiam :)
echhh ;)
VooDoo_73 - 02-09-2008, 22:56

Witaj,
polecam lekturę topica 'temat testowy': http://forum-nuras.com/vi...ght=you&start=0
tam opis tej, ale i innych możliwości forum

Pozdrawiam
Marcin

nuras5 - 03-09-2008, 07:26

Ponieważ temat długi
http://forum-nuras.com/vi...t=you&start=300

maciejmlejnek - 03-09-2008, 19:39

nseal napisał/a:

Toś mnie sprowadził chodzi mi o miejsce w którym Ty masz napisane

Krzysztof Biały
"Drogie Bravo! Zrobiłam sobie pierwszą w życiu depilację i okazało się, że mam krzywe nogi! Co robić?!"
Pozdro!

Crowley - 04-09-2008, 01:32

maciejmlejnek napisał/a:
nseal napisał/a:

Toś mnie sprowadził chodzi mi o miejsce w którym Ty masz napisane

Krzysztof Biały
"Drogie Bravo! Zrobiłam sobie pierwszą w życiu depilację i okazało się, że mam krzywe nogi! Co robić?!"
Pozdro!
wpisując