| |
FORUM-NURAS Froum dla nurkujących i nie tylko ... |
 |
JESTEM POCZĄTKUJĄCY - lekko zdezorientowany
maciejmlejnek - 02-09-2008, 20:57 Temat postu: lekko zdezorientowany Witam wszystkich !!!
Otóż mam małe pytanie jestem nowy na forum i nie bardzo znam się na tutejszych zwyczajach. Po umieszczeniu kilku postów zauważyłem że kilkoro doświadczonych nurków ma w swoim opisie że mnie pozdrawiają bądź życzą udanych nurkowań nie wiem czy to z grzeczności bo jestem nowy i wszystkich tak witacie, czy może wynika to z troski iż postanowiłem robić Padi OWD w Turcjii.
Pozdrowienia dla wszystkich !
jacekplacek - 02-09-2008, 21:10
| maciejmlejnek napisał/a: | | czy może wynika to z troski iż postanowiłem robić Padi OWD w Turcjii. |
Coś w tym jest...
nseal - 02-09-2008, 21:12
sprowadzę Cię na ziemię. Kawałek skryptu sprawia że każdy z czytających widzi w podpisie swój nick. Tak więc ja też widzę że mnie ktoś pozdrawiam
kotylozaur - 02-09-2008, 21:14
W końcu My nurki(owie) musimy o sobie myśleć i się pozdrawiać ...
| nseal napisał/a: | :) sprowadzę Cię na ziemię. Kawałek skryptu sprawia że każdy z czytających widzi w podpisie swój nick. Tak więc ja też widzę że mnie ktoś pozdrawiam | echhh
VooDoo_73 - 02-09-2008, 22:56
Witaj,
polecam lekturę topica 'temat testowy': http://forum-nuras.com/vi...ght=you&start=0
tam opis tej, ale i innych możliwości forum
Pozdrawiam
Marcin
nuras5 - 03-09-2008, 07:26
Ponieważ temat długi
http://forum-nuras.com/vi...t=you&start=300
maciejmlejnek - 03-09-2008, 19:39
| nseal napisał/a: | :) sprowadzę Cię na ziemię. Kawałek skryptu sprawia że każdy z czytających widzi w podpisie swój nick. Tak więc ja też widzę że mnie ktoś pozdrawiam |
Toś mnie sprowadził chodzi mi o miejsce w którym Ty masz napisane
Krzysztof Biały
"Drogie Bravo! Zrobiłam sobie pierwszą w życiu depilację i okazało się, że mam krzywe nogi! Co robić?!"
Pozdro!
Crowley - 04-09-2008, 01:32