| |
FORUM-NURAS Froum dla nurkujących i nie tylko ... |
 |
JESTEM POCZĄTKUJĄCY - TUSA BJC 5960 Co sądzicie???
Padre-Kris - 11-10-2008, 13:54 Temat postu: TUSA BJC 5960 Co sądzicie??? Witajcie po raz kolejny!
Własnie płynie do mnie TUSA BJC 5960. Kto pływa w takim sprzęcie i podzieli się ze mną doświadczeniami będę zobowiązany. Jestem świeżo po kursie i nie mam doświadczeń z tego typu KRW. Powiedziałem że płynie bo kupiłem w Stanach i wyszła bardzo dobra cena.
Pozdrawiam Wszystkich i czekam na info.
MADRAFi - 14-10-2008, 13:00
tak z ciekawosci jaka cena ci wyszla ?
Zastanawialem sie kiedys, przymierzalem w sklepie ale mi nie lezala jakos.
Naszczescie, bo wybralem potem Halcyona Eclipse i jestem zadowolony.
Padre-Kris - 14-10-2008, 17:27
Witaj!
Patrząc na polskich dystrybutorów musiałbym zapłacić 1800 zł a tak wyszło mi 1100 zł. Tylko tu jest taki manewr że znajomy przesłał mi to jako prezent więc nie płaciłem za wysyłkę w sklepie.
Pozdr.
[ Dodano: 18-10-2008, 19:07 ]
Widzę, że to forum nie jest przyjazne dla nowych. Myślałem ze zależy wam na rozpowszechnianiu tego sportu ale chyba jestescie zamkniętym gronem. SORRY, że zawróciłem głowę szlachetnym fachowcom.
Grzegorz_N - 15-11-2008, 20:00
| Padre-Kris napisał/a: | | chyba jestescie zamkniętym gronem. SORRY, że zawróciłem głowę szlachetnym fachowcom. |
Drogi Kolego, nie yciągaj zbyt pochopnych wniosków. Brak odzewu oznacza tylko jedno - że niewielu użytkowników korzysta z tego sprzętu. Zamiast więc wymądrzać się, co kto sądzi na temat sprzętu, którego nie zna, po prostu usłyszałeś ciszę.
Więcej optymizmu i wiary w kolegów!
szczemar - 15-11-2008, 21:18
| Grzegorz_N napisał/a: | Więcej optymizmu i wiary w kolegów! |
Podpisuję się.
behe - 16-11-2008, 00:54
Ja miałem przyjemność pływać jedynie na TUSA X-Pert BB (BCJ-6900) mniesjsze troszke od pro cuba Osobiście pływało mi się o niebo lepiej niz w całkowicie zwyczajnym jackecie. Znajomy ma pro cuba i chwali sobie. Wiadomo skrzydło to nie jest ale na prawdę jest wygodne.
|