FORUM-NURAS
Froum dla nurkujących i nie tylko ...

JESTEM POCZĄTKUJĄCY - Pierwszy kurs

mario330 - 09-11-2008, 18:41
Temat postu: Pierwszy kurs
Czy ktoś mógłby mi powiedzieć gdzie zrobic pierwszy kurs nurkowania?Najlepiej na mazurach, bo bede chciał zrobić jakiś w lato.I ile mniej wiecej taka zabawa kosztuje?
piotrek_n - 09-11-2008, 18:57

za kurs powinieneś zmieścić się w 1000zł bez problemu. Sprzęt wypożyczysz w bazie/zazwyczaj potrzebujesz tylko swoje tzw. abc [płetwy,maske,fajke]/
Cerberiusz - 09-11-2008, 19:30

Ja za swój kurs w 2008 płaciłem ok 1300 zł. W cenie był sprzęt (butla, AO, ołów, jacket), jedzenie (3 posiłki), pokój w domku. Była tańsza opcja, gdy spałbym w namiocie ok. 1100 zł. Kurs robiony na mazurach.

Na PW masz adres + www centrum nurkowego gdzie robiłem kurs.

Syrenka_013 - 09-11-2008, 21:45

ja na PW tez polecam centrum w ktorym zrobilam wszystkie swoje szkolenia i... absolutnie nie zaluje!!! pozdrawiam Wszystkich, ktorzy mnie pozdrawiaja i... Pozostalych tez :ping:
hubert68 - 10-11-2008, 00:53

Jak planujesz latem kurs, proponuję zrób zimą czy wiosną kurs na basenie (na basenie spokojnie opanujesz podstawy, to dobry krok na początek). Gdzie w Warszawie niestety nie doradzę ale napewno Warszawiacy wiedzą.
Cerberiusz - 10-11-2008, 14:59

Kurs basenowy zrobisz w centrum nurkowym, w którym adres dostałeś ode mnie na PE.
bembeni - 25-11-2008, 19:43

popytaj na basenie przy Inflanckiej
DarekP - 06-12-2008, 01:41