FORUM-NURAS
Froum dla nurkujących i nie tylko ...

JESTEM POCZĄTKUJĄCY - Kiedy robić kurs?

Michał_W - 11-11-2008, 10:34
Temat postu: Kiedy robić kurs?
Zastanawiam się czy teraz jest dobry moment na rozpoczęcie kursu. Idzie zima i nurkowania w jeziorze nie są chyba za przyjemne?
Pozostaje więc zrobienie teorii i zajęć basenowych w Polsce i dokończenie kursu w ciepłych wodach (Egipt?).
Jak to wygląda w praktyce? Czy ktoś z Was robił kurs w zimie?

piotrek_n - 11-11-2008, 10:37

a nie lepiej zimą zrobic basen + teorie, a w maju [ lub latem] dokończyc na wodach otwartych [ polska] a kiedy wyjedziesz do Egiptu cieszyć sie z nurkowania a nie dokończać kursy?:)
hubert68 - 11-11-2008, 14:25

Zrobiłem basen jesienią w Polsce a wody otwarte w styczniu w Egipcie. Fajne rozwiązanie, szczególnie w przypadku gdy kasa nie jest zbyt dużym problemem a czas, zwłaszcza poza okresem urlopowym, i owszem. Tylko przed rozpoczęciem kursu basenowego musisz upewnić się, że klub czy baza ma taką możliwość.

P.S. Oczywiście mam na myśli mój kurs P1.

behe - 11-11-2008, 15:22

piotrek_n napisał/a:
a nie lepiej zimą zrobic basen + teorie, a w maju [ lub latem] dokończyc na wodach otwartych [ polska] a kiedy wyjedziesz do Egiptu cieszyć sie z nurkowania a nie dokończać kursy?:)

no no zgadzam się w zupełności.

Michał_W - 11-11-2008, 18:43

No tak, ale jak zrobię teorię + basen w tym roku, a na dokończenie będę czekał do lata, to trochę się to wszystko "rozejdzie", nie sądzicie? Czy to nie będzie tak że zapomnę większość przez pół roku?
Z drugiej strony, jak mam czekać do maja, to chyba lepiej poczekać też z teorią np. do kwietnia?

hubert68 - 11-11-2008, 19:51

Michał_W napisał/a:
No tak, ale jak zrobię teorię + basen w tym roku, a na dokończenie będę czekał do lata, to trochę się to wszystko "rozejdzie", nie sądzicie? Czy to nie będzie tak że zapomnę większość przez pół roku?
Z drugiej strony, jak mam czekać do maja, to chyba lepiej poczekać też z teorią np. do kwietnia?