FORUM-NURAS
Froum dla nurkujących i nie tylko ...

JESTEM POCZĄTKUJĄCY - Pianka "uniwersalna" ciepła i tania- czyli tęga ro

sativ - 08-12-2008, 21:24
Temat postu: Pianka "uniwersalna" ciepła i tania- czyli tęga ro
Witam wszystkich ;) Stoję aktualnie przed trudnym zadanie- pianeczka. Założenia sa takie, by nadawała się do wody od egiptowych po polskie poniżej termokliny.

Niestety organizacja funduszy w wieku 17 lat nie jest łatwym zadaniem, więc zależy mi na kompromisie jakośc/cena/ciepełko [ale tak by po dociepleniu sie wynalazkami typu żyleta etc. dało sie komfortowo pływac w Polsce- nurkowania rekreacyjne, "bezdekompresyjne"*

Myślałem nad nowym modelem equesa- ultimate 2- cena niestety koło 1300zł a rozmiarówka jeszcze niezbyt mi leży wiec chyba będę musiał sie skusić na szycie na miare [wie ktos o ile drożej to wychodzi?]

(http://www.eques.com.pl/src/ulti2.html)

Zna ktoś może alternatywę do takiego rozwiazania [głównie chodzi o cenę która jest....spooora] ?

Pozdrawiam

*wiem że nie ma nurkowań bezdekompresyjnych, mam na myśli takie w których nie trzeba spędzać 30 minut siedząc bez ruchu na jednej głębokości

Haw - 09-12-2008, 00:03

sativ napisał/a:
Zna ktoś może alternatywę do takiego rozwiazania [głównie chodzi o cenę która jest....spooora] ?
zamiast nowej pianki kup uzywany suchy - cenowo wychodzi tak samo, termicznie bez porownania.
a jak bedziesz jechac do egiptu, to mysle ze przy wydatku rzedu 3k dodatkowe 300-400 zl (bo za tyle mozna rozsadna pianke czasem kupic) nie zrujnuje Ci budzetu.

Piotrek Ginter - 09-12-2008, 01:00

Poszukaj pianki Aqualung Comfort 5.5 + 5.5. W komplecie jest kaptur, a w overall'u jest dodatkowa zyleta 2mm. Bardzo cieple ustrojstwo wykonane z rozciagliwego neoprenu. Z manszetami. Rozmiarowka bardzo szeroka. Cos znajdziesz dla siebie.
Na Alledrogo widzialem nowki w cenie ponizej 1000zł.

Wojciech Boczkowski - 09-12-2008, 08:43

sativ napisał/a:
wie ktos o ile drożej to wychodzi?

około 30% do ceny podtawowej