| |
FORUM-NURAS Froum dla nurkujących i nie tylko ... |
 |
JESTEM POCZĄTKUJĄCY - hey hi hello :)
zyraf - 14-12-2008, 21:19 Temat postu: hey hi hello :) Siemka
Jak już napisałem w dziale "powitania" jestem początkujący i mam masę pytań z różnych kategorii.
Kurs skończyłem na wiosnę swój sprzęt po ciężkiej harówie przez wakacje (i dużym wsparciu dziadka ) kupiłem w październiku. Po kursie nurkowałem hmm mało. W swoim sprzęcie w sumie raz. Trochę cierpię na brak partnera więc mój sprzęt zamoczył się raz. W sumie to chciałem bardziej sprawdzić czy mam wystarczającą ilość balastu...okazało się że nie...
Z nurkowaniem wiążę swoją przyszłość może nawet zawodową. Wiem że to może trochę na wyrost brzmi ale już jestem w miarę ukierunkowany na przyszłą pracę a umiejętności nurka mogą się przydać bardzo a nawet na pewno.
A teraz mój quiz czyli milion pytań Żyrafy
-kupując sprzęt kupiłem też butle którą od razu mi nabito. Po "testach z balastem" butla ma dalej 150 atmosfer. Trzymam ją w domu w szafie. I tu moje pierwsze pytanie: Czy lepiej wypuścić to powietrze czy może tak sobie być w tej butli? Nie zaszkodzi mi po jakimś czasie? Nie popsuje się?
-piankę mam typu "mokra" (jak to fachowo się określa?) Część "górna" wisi na wieszaku, część hmm jakby to ująć - "pierwsza warstwa" od stóp do szyi wisi przewieszona na pół w szafie. Czy w ten sposób może się zniszczyć? Rozciągnąć?
-W ogóle jak przechowywać sprzęt żeby się nie zniszczył?
-Jestem z Katowic i szukam jakiegoś baseniku w okolicy gdzie na spokojnie mogę sobie poplumkać pod wodą wykonać jakieś proste ćwiczenia. Orientujecie się gdzie jest (w okolicy) możliwość władowania się na basen z butla itd ?
-Szukam kontaktu z doświadczonymi (na pewno bardziej niż ja ) nurkami (okolica K-ce) którzy mają cierpliwość i czasem ochotę ponurkować ze świeżakiem - udzielić paru rad i wskazówek.