FORUM-NURAS
Froum dla nurkujących i nie tylko ...

JESTEM POCZĄTKUJĄCY - Sopras Dry Challenger

kowal102 - 31-12-2008, 02:23
Temat postu: Sopras Dry Challenger
Ma ktoś wiedzę na temat suchego skafandra Sopras Dry Challenger?
Z góry dziękuję za opinie.

jacekplacek - 31-12-2008, 07:46

Nurkuję w takim. Co chcesz wiedzieć?
kowal102 - 31-12-2008, 10:34

Wszystko co potrzebne do podjęcia decyzji czy to kupić czy nie?
Byłby to mój pierwszy suchacz więc chciałbym zasięgnąć opini na jego temat. Interesuje mnie czy to wybór dobry (jeśli tak to dlaczego?) czy kiepski (jesli tak to dlaczego).

KasiaK - 31-12-2008, 11:12

to może inaczej,
a dlaczego Ty sam, zdecydowałeś się wstępnie na ten, a nie inny skafander?

jacekplacek - 31-12-2008, 17:13

Dlaczego ten? Cena nie do pobicia. Sprzedawca (Marek z Kesoshop: instruktor LOK) sam nurkuje w takim, co mnie dodatkowo przekonało. Jakie wrażenia? Kryza neoprenowa, ciepły, nie cieknie, zawory działają perfekt. Ponieważ Marek działa też w klubie nurkowym "Keson", automatem, jakby, sporo osób ma te skafandry. Nie słyszałem negatywnych opinii. Co do mnie: nie bardzo pasuje do moich nurkowań. Sporo solówek, więc zamek na plecach nie pomaga (zamki Soprasa wogóle dość ciężko chodzą). Do wad należy też jego waga i większa ilość potrzebnego balastu. Straszono mnie długim czasem suszenia neoprenów. W moim przypadku, żaden przez weekend nie zdąży wyschnąć a w tygodniu: wisi mi to. Podsumowując: za niewielkie pieniądze, doskonały skafander.
kowal102 - 01-01-2009, 13:03

KasiaK napisał/a:
to może inaczej,
a dlaczego Ty sam, zdecydowałeś się wstępnie na ten, a nie inny skafander?

No właśnie: CENA CZYNI CUDA

jacekplacek - 01-01-2009, 15:09

kowal102 napisał/a:
No właśnie: CENA CZYNI CUDA

To, że Marek się "wyłamał" i sprzedaje je z minimalną marżą, nie oznacza, że musisz u Niego kupić. Chętnie podam namiary, gdzie wydasz za niego 2,5-3K.

kowal102 - 01-01-2009, 19:36