| |
FORUM-NURAS Froum dla nurkujących i nie tylko ... |
 |
JESTEM POCZĄTKUJĄCY - Zakup butli
danielmichalak - 13-02-2009, 23:43 Temat postu: Zakup butli Witam,
Czeka mnie zakup butli, obczytałem forum i jak to bywa już sam nie wiem co kupić, wiem że było o tym juz kilkakrotnie ale dość stare, a tu świat sie zmienia
Interesuje mnie 15 l stalowa, tylko teraz 200 bar czy 232?
Warto dołożyc do Fabera czy szkoda kasy??
Może jakies propozycje, na co zwrócic uwagę aby potem byc zadowolonym.
hubert68 - 14-02-2009, 02:51
Dłuuuugo nie miałem własnej. Radzili mi po co, zawsze można pożyczyć a jak kupisz twina to ten singiel będzia stać w kącie. W końcu nieposłuchałem i kupiłem dwuzaworową 15 l. I niedługo potem twina. I ta 15-ka chyba teraz będzie stać w kącie...
Adam SDI - 14-02-2009, 15:37
| danielmichalak napisał/a: | | na co zwrócic uwagę aby potem byc zadowolonym |
może kolor ??
danielmichalak - 14-02-2009, 17:28
Jasne że kolor, że sam na to nie wpadłem.
Może kolega Adam SDI ma namiar na sklep z różowymi butlami ?
Byłbym wdzięczny
Tylko głupiec ignoruje dobre rady.
Pozdrawiam!
BitPump - 14-02-2009, 19:16
| danielmichalak napisał/a: | Może kolega Adam SDI ma namiar na sklep z różowymi
butlami ? |
http://www.joediverameric...A/PROD/AC0063PK
~BitPump
Krzysiek B - 15-02-2009, 09:53
| danielmichalak napisał/a: | Interesuje mnie 15 l stalowa, tylko teraz 200 bar czy 232?
Warto dołożyc do Fabera czy szkoda kasy?? |
Witaj osobiście kupilbym 15l na 232, nawet jak zmienisz pojedynczą flaszke na twina możesz ją zawsze sprzedać
| hubert68 napisał/a: | | W końcu nieposłuchałem i kupiłem dwuzaworową 15 l. I niedługo potem twina. I ta 15-ka chyba teraz będzie stać w kącie... |
zawsze może Ci potem posłużyć jako magazyn do uzupełnienia twina na drugiego nurka, co czsami się przydaje
martin - 15-02-2009, 09:55
| Krzysiek B napisał/a: | | zawsze może Ci potem posłużyć jako magazyn do uzupełnienia twina na drugiego nurka |
A ja myslalem ze P*V=const
Padre-Kris - 15-02-2009, 14:43