| |
FORUM-NURAS Froum dla nurkujących i nie tylko ... |
 |
JESTEM POCZĄTKUJĄCY - zalogowane nurki w nowym komputerze
Katarzyna - 17-03-2009, 23:06 Temat postu: zalogowane nurki w nowym komputerze Witam!
Od dzisiaj mam nowy (i mój pierwszy) komputer nurkowy. Skoro nowy, to raczej nikt nie powinien z nim wcześniej nurkować No, ale podczas przeglądania różnych funkcji natknęłam się na logbook z wpisanymi 2 nurkowaniami.
Poszukałam na necie i gdzieś tam znalazłam, że komputery poddaje się próbom w fabryce i że czasami np. pierwsze nurkowanie się nie loguje. To tak analogicznie to te 2 "nurkowania" w moim logbooku to może jakieś testowe są?
Swoją drogą to te wpisy są bardzo ciekawe (a wyniki pokazywane w logbooku niespójne) np. minimalna temperatura ze wszystkich nurkowań to 80*C (osiemdziesiąt), gdzie dla poszczególnych nurkowań jest to 13*C i 15*C. Są jeszcze inne tego typu niespójności np. różna max głębokość.
Trochę się tym przejęłam, bo a nóż coś jeszcze mogłoby źle działać. Ponieważ jestem jeszcze bardzo początkująca, proszę o wyjaśnienie o co chodzi z tymi wpisami.
Czy da się te wpisy jakoś usunąć? A może powinnam iść z tym do sklepu w którym kupiłam?
Pozdrawiam
MADRAFi - 17-03-2009, 23:16
Napisz prosze jaki komputer masz ?
Swoja droga w moim Sunnto D6 nie bylo zadnych logow. nie byl nawet uruchomiony. Dopiero nacisniecie przycisku uruchomilo komputer ( nie da sie go nigdy wylaczyc)
Jezeli wartosci sa "kosmiczne" to moze cos jest nie tak z samym komputerem ?
Jezeli sprzet jest testowany w fabryce to na etapie produkcji i po wgraniu firmware wszystkie wpisy sa zerowane.
Rafal oPALUCH - 17-03-2009, 23:35
Ja miałem zalogowane 2 sprężenia mojego digitala,
PawelW - 17-03-2009, 23:44