| |
FORUM-NURAS Froum dla nurkujących i nie tylko ... |
 |
JESTEM POCZĄTKUJĄCY - Pytanie o Apeks Atx40
rymar - 18-03-2009, 05:31 Temat postu: Pytanie o Apeks Atx40 Witam serdecznie,zastanawiam sie nad zakupem Atx 40/ds4.poprosze o opinie i sugestie na temat tego automatu.POzdrawiam
maciejówa - 18-03-2009, 07:49
Było
Syrenka_013 - 18-03-2009, 08:17
uzywam od roku 2xATX 40 + 2 xDS4 i na razie nie mam zamiaru zamieniac tej konfiguracji - jestem bardzo zadowolona...
Rolek - 18-03-2009, 10:45
Za te pieniądze nie ma się nad czym rozwodzić... Stosunek jakości do ceny jest super. Sam automat jest bardzo dobry jedyne co może przeszkadzać to krótka kierownica wydechu drugiego stopnia ale to niuans.
Karol Susicki - 18-03-2009, 17:02
Bardzo dobry automat za przyzwoite pieniądze. Mam kilka takich na butlach bocznych, wielu moich znajomych używa. Polecam zdecydowanie.
Haw - 18-03-2009, 21:23
| maciejówa napisał/a: | | Było | "było" też było. to dział dla początkujących...
automat używam i polecam. przy rozsądnym użytkowaniu nie zamarza nawet pod lodem. jeden mały minus to brak ochrony by-passu przed drobnymi zabrudzeniami które mogą go zablokować. ale jak dbasz o sprzęt i po ziemi nie walasz, to nie ma z tym problemu. reszta to same plusy (cena, jakość, ergonomia...)
kace - 18-03-2009, 21:57
| Haw napisał/a: | | maciejówa napisał/a: | | Było | "było" też było. to dział dla początkujących... |
a ten znowu swoje.... to że to dział dla początkujących to nie znaczy że mamy zatykać server bez sensu....
takie to trudne? http://forum-nuras.com/search.php?mode=results
maciejówa - 18-03-2009, 22:41
| Haw napisał/a: | | "było" też było |
Informacji o tym automacie jest na forum tyle,że można napisać książkę.
Haw - 19-03-2009, 23:58
| kace napisał/a: | | a ten znowu swoje.... | bo niektorym raz powiedziec nie wystarczy...
przeczytaj to:
"JESTEM POCZĄTKUJĄCY [...]
Dział przeznaczony dla początkujących gdzie można zadawać wszelkie pytania sklasyfikowane wg niektórych za bezsensowne ..."