| |
FORUM-NURAS Froum dla nurkujących i nie tylko ... |
 |
JESTEM POCZĄTKUJĄCY - Halcyon skrzydlo
sq4fao - 20-04-2009, 13:42 Temat postu: Halcyon skrzydlo Witam chciałbym poprosić o poradę ..Zastanawiam się nad kupnem skrzydła tej firmy i tu pytanie jakie wybrać? Mam twina 2*12l ,jaka pojemność wybrać? nie interesują mnie przejściowa konfiguracje ,chce kupić coś co będzie rozwojowe ,cena ma tu drugorzędne znaczenie .dziękuje marek.. " z funkcji szukaj można się nabawić nerwicy "
nurkowacz - 20-04-2009, 17:12
55lbs
jacekplacek - 20-04-2009, 18:53
| sq4fao napisał/a: | | Mam twina 2*12l ,jaka pojemność wybrać? nie interesują mnie przejściowa konfiguracje ,chce kupić coś co będzie rozwojowe |
Problem w tym, że jedno zależy od drugiego. A nawet od tego z kim zamierzasz nurkować. W jednej konfiguracji potrzebujesz większej objętości w innej mniejszej. Da się to przeliczyć.
Andrzej Minorczyk - 20-04-2009, 19:31
sq4fao, zastanów sie nad DUX evers 23
Przemo_C - 20-04-2009, 20:52
| Andrzej Minorczyk napisał/a: | | sq4fao, zastanów sie nad DUX evers 23 |
Mam odpowiednik tego Duxa, DTD STREAM RING 23 i nie mam większych uwag, rozważyłbym bym jeszcze Agir Niord 44, ma dodatkowe otwory do mocowania, co się może przydać i nieco lepiej umieszczoną spłuczkę, ale to detale.
szczemar - 20-04-2009, 21:02
| nurkowacz napisał/a: | | 55lbs |
Radek rozwiń proszę tę myśl.
Andrzej Minorczyk - 21-04-2009, 05:06
| szczemar napisał/a: | nurkowacz napisał/a:
55lbs
Radek rozwiń proszę tę myśl. |
Ja mam 27 kg. Jak sie ma "na sobie" 5xS080 napelnione ciezkimi gazami plus 2x12 to naprawde wiekszy worek sie przydaje.
jacekplacek - 21-04-2009, 05:09
| Przemo_C napisał/a: | | Agir Niord 44, ma dodatkowe otwory do mocowania, co się może przydać i nieco lepiej umieszczoną spłuczkę, ale to detale. |
Właśnie przez te detale je kupiłem
Marcin_alien - 21-04-2009, 06:14
My uzywamy Dive Rite'a Classica oraz Halcyona Evolve (40). Oba bardzo sobie chwalimy