FORUM-NURAS
Froum dla nurkujących i nie tylko ...

JESTEM POCZĄTKUJĄCY - Kolor butli

joami - 20-04-2009, 14:45
Temat postu: Kolor butli
Na poczatku chciałam sie przywitać.
Czy istnieją jakieś przeciwskazania nabicia butli w kolorze czarnym - chcę zakupić nowa butlę i upatrzyłam sobie całą czarną, ale zastanawim sie bo wiekszośc jest białych lub w tzw szachownicę, a niechciałabym aby zakup był nietrafiony bo ni kosztuje mało

martin - 20-04-2009, 15:17

SA przepisy regulujace jak ma byc oznaczona butla. -> http://www.scientificdivi...%20GAZOWYCH.pdf

W wypadku gdy butla nie spelnia normy, osoba napelniajaca ma prawo odmowic napelniania.

joami - 20-04-2009, 21:52

Dzieki bardzo ładne, ale czy ktoś z forumowiczów spotkał sie osobiscie z nie nabiciem powietrza z powodu koloru butli??
Nie interesuje mnie ,że ja słyszałam od kolegi mojej cioci na stypie wójka Stefana...itp.
legalizacja ważna, butla i zawór w nienagannym stanie technicznym, tylko "niewłaściwy kolor" :??;

tomek Sienicki - 20-04-2009, 22:22

joami napisał/a:
legalizacja ważna, butla i zawór w nienagannym stanie technicznym,

Jeżeli spełnia powyższe warunki, może przypominać nawet Dalmatyńczyka.

--
tS

martin - 20-04-2009, 22:26

joami napisał/a:
sie osobiscie z nie nabiciem powietrza z powodu koloru butli

Tak

joami - 20-04-2009, 22:33

Warto brać czarną butle czy sobie odpuscić, by nie miec problemów,
Dla mnie jako dla kobiety kolor ma znaczenie ale akurat w tym przypadku wole zdac sie na bardziej doświadczonych nurasów i dodonać swiadomego słusznego wyboru!

Beeker - 21-04-2009, 00:10

A gdzie planujesz nabijać?

W Lublinie nie słyszałem żeby ktoś robił problem (inaczej: jest to nie do pomyślenia)

Butli mam kilka i żadna nie jest biała (uuups ... jedna jest, ale biję ją tlenem), czarną też mam.

Ergo (po mojemu): jak jest legalizacja, to taką bierz jaka Ci się podoba - może być nawet różowa ;)

[ Dodano: 21-04-2009, 00:12 ]
a jak (kiedyś) będziesz mieć problem z nabiciem to daj znaka na priv