| |
FORUM-NURAS Froum dla nurkujących i nie tylko ... |
 |
JESTEM POCZĄTKUJĄCY - Doradźcie, co kupić.
ernest210 - 21-04-2009, 14:01 Temat postu: Doradźcie, co kupić. Witam.
Jestem świeżo po OWD i chcę sobie zakupić sprzęt. Niestety moja wiedza w tej materii jest na razie marna, dlatego miałbym prośbę jak byście mogli doradzić. Kwota, jaką mógłbym przeznaczyć to od 4 do 4.5 tysiąca maksymalnie 5 tysięcy.
To co chciałbym zakupić to kamizelkę, automat oddechowy i komputer.
Jeżeli chodzi o kamizelkę to myślałem o półskrzydle, ale na pewno nie skrzydło nigdy w nim nie pływałem.
Nie jestem, gadżeciażem i zależy mi na sprzęcie dobrym a nie super ekstra bajeranckim .
Jeżeli temat, który założyłem jest mocno spamowy to trudno możecie go usunąć i z góry przepraszam. Po prostu chciałem się zapytać o radę.
DeDeK - 21-04-2009, 14:32
bylo juz o tym duuzoooooo
i znow sie powtorzy
kup plyte worek uprzaz jak kupisz cos innego i tak pewnie zmienisz na to
z automatow znow niesmiertelny apeks xtx40/ds4 - poco przeplacac
komputer tu bedzie zapewne sporo dysksji
ernest210 - 21-04-2009, 15:14
W takim razie przepraszam za ten spam. Dzisiejszy wieczór spędzę na przekopywaniu internetu oraz forum i czytaniu opinii.
MADRAFi - 21-04-2009, 22:49
Jezeli moge ci cos doradzic to to by sprobowac najpierw poplywac w roznych konfiguracjach. Inaczej prowadzi to do sytuacji zakupu sprzetu ktory po kilku nurkowaniach bedziesz chcial zmienic.
Jezeli chcesz duzo nurkowac i sie rozwijac to najwlasciwszy wybor bedzie
plyta + worek a nie jacket (jakikolwiek by nie byl)
automat (najczesciej uzywany w wsrod Twoich znajomych) jezeli nie to wybor pada na apeksa
I stopien ds4, II stopien XTX40/XTX50 w zaleznosci od preferencji (cena vs dodatkowe pokretlo)
komputer, tu pewnie duzo roznych opinii, ja chyba jednak zaproponowalbym ktorys z modeli suunto.
To tyle jak chcesz wiedziec cos wiecej to pytaj,
malinowy - 22-04-2009, 00:14