FORUM-NURAS
Froum dla nurkujących i nie tylko ...

JESTEM POCZĄTKUJĄCY - powrót po dłuższej przerwie

bulbon1 - 09-11-2011, 13:52
Temat postu: powrót po dłuższej przerwie
Hej, witam wszystkich bo to chyba pierwszy mój post na tym forum, choć czytam je od dawna.
:)
Mam stopień P2 zrobiony bodajże w 2005 czy 2006 roku, potem jakieś 20 nurkowań i .. przerwa. W nadchodzącym sezonie chcę wrócić na nurkowiska ale zdaję sobie sprawę że to co teraz pamiętam niekoniecznie musi odpowiadać P1. Czy ktoś z Was był w podobnej sytuacji? Ciekawa jestem jak sobie poradziliście.

fwj - 09-11-2011, 13:56

Hm, P2 z 20 nurkami na stanie?
Bulbon - 09-11-2011, 13:58

20 nurków PO skończonym kursie, nie liczę wcześniejszych

(Swoją drogą ciekawe ze przy poprzednim poście nazywam się bulbon1 a teraz bulbon. (?) Ale to cały czas ja. )

nowy - 09-11-2011, 14:37

Cytat:
Czy ktoś z Was był w podobnej sytuacji? Ciekawa jestem jak sobie poradziliście.

Nie byłem w takiej sytuacji ale popieram powrót do nurkowania :) Swoja drogą wiem, że np. w PADI jest kurs "przypominający" (scuba review???) może coś takiego? :D

Bulbon - 09-11-2011, 14:44

Dzięki za informację, sprawdzę to. Póki co planuję odezwać się do "mojego ulubionego instruktora" i zobaczymy co on mi powie. Ale to jakoś po nowym roku..
arkac123 - 09-11-2011, 16:16
Temat postu: Re: powrót po dłuższej przerwie
bulbon1 napisał/a:
Czy ktoś z Was był w podobnej sytuacji? Ciekawa jestem jak sobie poradziliście.

Ja miałam 2 lata przerwy, wcześniej i tak nurkowam co pół roku na wykacjach. Nie robiłam żadnego kursu, posżłam tylko do instruktora CMAS na warsztaty basenowe - 1,5 h godziny mi wystarczyło, aby przypomnieć sobie "co jest do czego".
Mój mąż, który oczywiście miał identyczną przerwę, stwierdził, że on jest takim świetnym nurkiem, że niczego nie potrzebuje sobie przypominać. :aaa: