| |
FORUM-NURAS Froum dla nurkujących i nie tylko ... |
 |
FREEDIVING - Kurs - free diving
gazeliusz - 22-07-2013, 16:55 Temat postu: Kurs - free diving Witam,
czy ktoś może wie czy w Warszawie jest jakaś szkoła honorująca na zajęciach basenowych kartę Multisport? Nie udało mi się nic wygooglować..
Pzdr
ptja - 22-07-2013, 18:02 Temat postu: Re: Kurs - free diving
| gazeliusz napisał/a: | | czy ktoś może wie czy w Warszawie jest jakaś szkoła honorująca na zajęciach basenowych kartę Multisport? Nie udało mi się nic wygooglować.. |
a czego szukasz? Jeśli możliwości treningów, to musisz dołączyć do jakiejś grupy zapaleńców (albo samemu ją utworzyć) i po prostu umawiać się na basenach, gdzie karta jest honorowana.
W Łodzi mamy takę małą grupkę i czasem fajny trening sobie robimy np. w Konstantynowie albo Zgierzu.
gazeliusz - 22-07-2013, 20:00
Bardziej miałem na myśli jakiś kurs podstawowy, bo jestem zupełnie zielony w tym temacie.. Zakosztowałem głębszego snurkowania w Chorawcji i bardzo się podpaliłem..
ptja - 22-07-2013, 20:04
| gazeliusz napisał/a: | | Bardziej miałem na myśli jakiś kurs podstawowy, bo jestem zupełnie zielony w tym temacie.. Zakosztowałem głębszego snurkowania w Chorawcji i bardzo się podpaliłem.. |
a, to w takim razie kartą się nie sugeruj, bo wejście na basen i tak masz wliczone w kurs.
Ja robiłem u Agaty Bogusz; robi kurs 24-25 sierpnia na "Polonezie" (to chyba Bródno).
Jakub Cieślak - 22-07-2013, 20:07
gazeliusz, zrywasz z butlą? Zrywasz... z nami? Skandal, idę strzelić focha!
Co Cię tak natchnęło?
gazeliusz - 22-07-2013, 20:32
Pytam, bo za różniste rzeczy przeciągałem kartą multisport. Dzięki za link, widziałem go już. Nawet 2-3 lata temu miałem chrapkę na kurs na Hańczy, bo byłem tam wtedy całkiem długo, ale niestety kurs się nie odbył ze względu na brak chętnych.
A z butlą nie zrywam w żadnym wypadku! Jak mogłeś tak pomyśleć