| |
FORUM-NURAS Froum dla nurkujących i nie tylko ... |
 |
JESTEM POCZĄTKUJĄCY - Pytania - poczatujacy - partner do nurkowania
Minti - 20-01-2016, 18:05 Temat postu: Pytania - poczatujacy - partner do nurkowania Witam,
jestem osoba ktora przymierza sie do zrobienia kursi PADI OWD i zaczecia nurkowania. Jednak martwie, sie tym, ze moge miec problemy z pozniejszym nurkowaniem, ze wzgledu na brak partneta i wlasnie na ten temat chcialam uzyskac informacje. Na kurs ide sama, nikt ze znajomych mi osob nie nurkuje i zastanawiam sie co po jego zrobieniu bedzie dalej. Jak i z kim nurkowac? Gdzie szukac partnera? Czy najlepszym rozwiazaniem byloby nawiazanie z kims na tyle dobrego kontaktu na kursie zeby dalej z nim nurkowac?
Druga sprawa rowniez zwiazana z nurkowaniem i partnerem ktora mnie zastanawia jest nurkowanie przez bazy nurkowe. Jak to wyglada od strony praktycznej? Czy zglaszam sie do bazy nurkowej juz z partnerem? Czy moze polega to na zebraniu kilku osob do pary i nurkowaniu wspolnym?
Jak wyglada kwestia partnera w przypadku wyjazdow nurkowych do innych krajow i nurkowaniu z lodzi, czy jak zapisalabym sie sama to bede miala z kim nurkowac na miejscu?
Bede wdzieczna za rozwianie moich watpliwosci, udzielenia informacji i rad na temat o ktorym wspomnialam
TYMOTEUSZ - 20-01-2016, 18:13
Wrzuć swoje zdjęcie to odpowiem
A tak na serio poszukaj centrum nurkowego/instruktora który oprócz kursów często organizuje wyjazdy. Poznasz ekipę zapaleńców i nie powinnaś mieć problemu z partnerem.
Woo - 20-01-2016, 18:29 Temat postu: Re: Pytania - poczatujacy - partner do nurkowania
| Minti napisał/a: | | Czy najlepszym rozwiazaniem byloby nawiazanie z kims na tyle dobrego kontaktu na kursie zeby dalej z nim nurkowac? |
Z tym nie powinno być problemu. Ja też robiłem sam kurs i nie miałem problemu z brakiem buddy a i nikt na siłę mnie z nikim nie parował. U mnie w grupie pod wodą były chyba 3 osoby, więc każdy z każdym był parą.