| |
FORUM-NURAS Froum dla nurkujących i nie tylko ... |
 |
JESTEM POCZĄTKUJĄCY - Zakup nowego (pierwszego) skrzydła.
zibro007 - 06-02-2016, 16:50 Temat postu: Zakup nowego (pierwszego) skrzydła. Witam serdecznie
Forum obserwuje od dawna lecz dopiero dziś postanowiłem się udzielić i poprosić o Waszą pomoc.
Nadszedł moment by zakupić własny sprzęt ale mam olbrzymi problem z wyborem skrzydła.Wiem że takich tematów na forum jest mnóstwo ale im więcej czytam tym większy mam mętlik w głowie. Niektóre tematy są dość stare wiec mogło od tamtego czasu się coś zmienić. Nie chcę kupić pochopnie a potem żałować dlatego proszę o radę doświadczonych forumowiczów i nurasów.
A wiec obecnie nurkuje w jackecie w którym było mi w miarę wygodnie lecz po czytaniu opinii miedzy innymi na tym forum zdecydowałem się na zakup nowego skrzydła . Nurkuję głownie w PL jestem mało doświadczony (tak jak i mój partner nurkowy) pianka 7+7 być może w przyszłości suchy lecz na razie odpowiada mi to co mam, zacznę marznąć to pomyślę o wymianie:), butla 12l bądź 15l przy wzroście 185 i 95kg. Twina na pewno w najbliższym nie planuję nie moja bajka. Wybrałem kilka modeli które mi odpowiadają ale różnią się kilkoma szczegółami ale o te szczegóły właśnie mi chodzi
.Nie mogę się zdecydować co wybrać liczę na waszą pomoc i wyrozumiałość do moich pewnie oczywistych pytań.
DTD Ring 17 Podobno jest pancerne i ma dobre pasy (sztywne)ogólnie skrzydło ma dobre opinie. Minusem jest to że podobno źle się układa przez swoją sztywność czy jest to znacząca i odczuwalna różnica dla takiego laika jak ja? Cena też spoko tylko ciężko z dostępnością nowego produktu ,produkują go jeszcze?.
xDEEP ZEOS Same pozytywnie opinie no i oczywiście polski producent oraz akceptowalna cena.
TECLINE DONUT 17 Jak wyżej .
DUX Everes 17 Podobno to to samo co DTD Ring 17 lecz materiał bardziej miękki.