FORUM-NURAS
Froum dla nurkujących i nie tylko ...

JESTEM POCZĄTKUJĄCY - Kiedy zacząć kurs?

zachowania - 16-08-2016, 12:53
Temat postu: Kiedy zacząć kurs?
Witajcie,
w maju byłem z moją połówką na intro nurkowym. Się kobieta obawiała jak to z tym sprzętem w ustach będzie pod wodą, jak oddychać ;) i niezbyt przekonana jednak ze mną pojechała...
A po wyjściu z basenu...... pytania: "Kiedy robimy kurs?" :)
no właśnie... Kiedy rozpoczynać kurs? Czy teraz jest dobry na to czas? Mam na myśli powoli zbliżający się koniec lata.. zimniejsze wody. Czy może lepiej poczekać do wiosny?

grol - 16-08-2016, 13:06

Ja bym zdecydowanie nie odkładał, bo kobieta zmienną jest :) Jeszcze przez 2 miesiące woda będzie w miarę ciepła, nawet w piance.
A wspólna pasja/hobby z połówką fajna jest - moja żona nurkuje...

wiecznychlopiec - 16-08-2016, 14:50

grol napisał/a:

A wspólna pasja/hobby z połówką fajna jest - moja żona nurkuje...

i kosztowna .... :ping:

Piotr Stańczuk - 16-08-2016, 17:45

Jeszcze z miesiąc, dwa poczekaj, potem kup 2 tygodnie w Egipcie i w Sharm w NAutica lub np Marsa 3Will zrobicie kurs i kilka dodatkowych dni nurkowania.
Teraz jeszcze za gorąco, w październiku będzie idealnie.

FABER - 16-08-2016, 18:08

Wieczny tak zle i tak nie dopsz. Ja osobiście wolałbym nurkująca babkę. Moze świadomość wydatków większa ze str kobity nurtującej ale świadomość must buy teZ ;) . No chyba ze nie liczy deco na całkach buahahaha
anarchista - 16-08-2016, 22:30

wiecznychlopiec napisał/a:
i kosztowna ....
Jak jest się w środowisku, to nurkowanie jest niezbyt drogie.

pozdrawiam rc

pecze - 16-08-2016, 22:59

Cytat:
Kiedy rozpoczynać kurs?

Jak najszybciej żeby nie tracić czasu na przyjemności.

wiecznychlopiec - 17-08-2016, 11:09

anarchista napisał/a:
Jak jest się w środowisku, to nurkowanie jest niezbyt drogie.

pozdrawiam rc