FORUM-NURAS
Froum dla nurkujących i nie tylko ...

JESTEM POCZĄTKUJĄCY - Największy nurkowy sklep stacjonarny w Warszawie - gdzie?

xpartisanx - 17-09-2016, 12:52
Temat postu: Największy nurkowy sklep stacjonarny w Warszawie - gdzie?
Dzień dobry.

Chciałbym się dowiedzieć gdzie w Warszawie jest największy, stacjonarny sklep nurkowy z dużym wyborem pianek, masek, butów, płetw -gdzie można to wszystko najlepiej przymierzyć i dopasować.

Szukałem w wyszukiwarce, tego czego szukam - brak.

pozdrawiam.
*Edit
*Dodalem "nurkowy" w opisie, dla wyszukiwarek na przyszłość

PawelF76 - 17-09-2016, 23:56

To chyba najlepiej do Decathlonu się udaj. Decathlon.pl tam znajdziesz marked warszawski.
xpartisanx - 18-09-2016, 08:52

Hej Pawle.
Dziękuje za odpowiedź :) Byłem na stronie i faktycznie mozna tam dobrac pianki, maski.
Wciąż mam jednak nadzieję, że jest w Warszawie sklep nurkowy z prawdziwego zdarzenia (może byłem nieprecyzyjny w poprzednim poście) gdzie znajdę i przymierzę sobie tez Ghosta, dopasuje kieszenie, z maska bede mial troche większy wybor (dobrze mi się nosiło Tuse, acz sobie uszkodziłem niestety w czasie transportu) Zastanawiam sie czy nie przyda mi sie mocniejsza latarka... itd, wiesz, chodzi mi o taki porządniejszy sklep nurkowy.

Moze więc doprecyzuję pytanie - jest w Warszawie jakikolwiek większy, stacjonarny sklep nurkowy z prawdziwego zdarzenia?

Pytam, bo nie jestem z Warszawy, a niedługo lecę tam na trzy dni, pomyślałem sobie, że to dobra okazja na zakupy.

pozdrawiam

maran - 18-09-2016, 09:01

Kiedyś sporo sprzętu na wieszaku mieli w Vertigo na Stoczniowców 9. Ale jak jest teraz nie wiem bo od lat nie byłem, też nie jestem z W-wy.
Fiktor - 18-09-2016, 09:16

http://www.xdeep.pl/lista-dystrybutorow-dl.html
W stolicy 7 i 1 w Piasecznie.

Jacek Wo - 18-09-2016, 14:07

xpartisanx napisał/a:

Moze więc doprecyzuję pytanie - jest w Warszawie jakikolwiek większy, stacjonarny sklep nurkowy z prawdziwego zdarzenia?

Na takie pytanie nie odpowiem.