| |
FORUM-NURAS Froum dla nurkujących i nie tylko ... |
 |
JESTEM POCZĄTKUJĄCY - Dość nietypowe pytanie
alpin - 11-10-2016, 19:46 Temat postu: Dość nietypowe pytanie Przede wszystkim witam wszystkich, jeśli założyłem temat w złym miejscu to z góry przepraszam i proszę o info gdzie go założyć.
Mam dość nietypowe pytanie: nie nurkujemy, wręcz przeciwnie, zajmujemy się pracami na wysokościach. Pracujemy m.in. przy czyszczeniu silosów i zbiorników przemysłowych, mamy zapytanie o wyczyszczenie jednego z nich mocnym środkiem chemicznym. Sama maska p-gaz z filtrami tym razem nie wystarczy, konieczne jest użycie aparatów powietrznych i stąd moje pytanie do fachowców.
Większość sprzedawców poleca aparaty przenośne typu Drager/Auer/Fenzy - używane m.in. przez strażaków i wszystko byłoby ok, ale tu niestety czas pracy na butli jest dość krótki, żeby wyczyścić kilka silosów w zakładzie musielibyśmy mieć kilkadziesiąt butli; logistycznie i finansowo to dość drogi temat.
Pytanie czy nie kojarzy ktoś systemu podobnego do tego: Aparat powietrzny AT-47 Bryza. Aparaty przenośne nie za bardzo mieszczą się w otworach rewizyjnych silosów, stąd lepsze byłyby stacjonarne, większe aparaty z długim wężem (coś jak dawniej hełmy nurkowe). Może ktoś, coś, gdzieś widział i podzieli się informacjami.
Z góry dziękuję i przepraszam za długość postu
pawlos1976 - 11-10-2016, 21:31
rebreather tlenowy.
Piotr Stańczuk - 11-10-2016, 21:42
któryś z forumowiczów chyba pracuje w firmie specjalizującej się w takich usługach
mroovka - 11-10-2016, 22:02
Do systemów wymienionych przez Ciebie dodałbym jeszcze AGA/Interspiro.
W pracach podwodnych stosuje się rozwiązanie takie, że na powierzchni pracuje
sprężarka, a powietrze do nurka leci wężem, czyli dokładnie to, o co pytasz.
http://www.interspiro.com...ACE-SUPPLY.aspx
https://www.kirbymorgan.c...-communications
DarekS - 11-10-2016, 22:09
To są koszty duże.
Pomyślcie żeby pożyczyć maksimum flaszek i zrobić bank.