| |
FORUM-NURAS Froum dla nurkujących i nie tylko ... |
 |
JESTEM POCZĄTKUJĄCY - Gdzie kurs CMAS jesienią zimą?
Nika7 - 17-10-2016, 01:50 Temat postu: Gdzie kurs CMAS jesienią zimą? Witam
Mam do Was pytanie czy jest mozliwość zrobienia gdziekolwiek w Polsce teraz jesienią zimą kursu CMAS P1?
Jeśli tak to gdzie?
Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam
jackdiver - 17-10-2016, 08:30 Temat postu: Re: Gdzie kurs CMAS jesienią zimą?
| Nika7 napisał/a: | Witam
Mam do Was pytanie czy jest mozliwość zrobienia gdziekolwiek w Polsce teraz jesienią zimą kursu CMAS P1?
Jeśli tak to gdzie?
Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam |
W AKP Krab w Krakowie
Jacek
Nika7 - 17-10-2016, 11:25
Super dziękuję
juwisz - 17-10-2016, 13:31
Możesz też zapytać Nototenia Kraków
Nika7 - 17-10-2016, 13:32
Juz pytałam powiedzieli że dopiero na wiosnę
juwisz - 17-10-2016, 13:57
No bo zanim zrobisz baseny, woda na Zakrzówku będzie miała kilka stopni.
Kursy OW na Zakrzówku ruszają zazwyczaj w maju, a ostatnie kończą się w listopadzie.
Karollo - 17-10-2016, 14:31
Pytanie czy bardzo zalezy Ci na kursie w CMASie wg wytycznych P1 czy moze to byc inna federacja nurkowa, wtedy pojawia sie tez wiecej mozliwosci.
Wiele szkol robi wyjazdy w cieplejsze regiony podczas miesiecy zimowych. Widac jeszcze oferty na Cypr, Malte, Marsa Alam. Wtedy baseny robisz w PL, a nurkowania na wodach otwartych na wyjedzie.
Potem niestety po powrocie trzeba troche nadrobic wiedze z nurkowania w zimnej wodzie, bo to troche inna bajka, ale przynajmniej glowny cel w postaci kwalifikacji nurkowych jest osiagniety.
kraken - 17-10-2016, 17:22
Proponujemy jak zawsze o tej porze roku kurs OWD PADI robiony w suchym skafandrze plus w takim wypadku od razu specjalizacja suchy skafander.
Kraken - Zakrzówek Baza Nurkowa
MSC
Nika7 - 17-10-2016, 18:33
W gre wchodzi tylko CMAS. I tak jak napisałam w Polsce. Zdaje sobie sprawę z temperatury wody nie przeszkadza mi zależy mi na czasie i aby to był CMAS
kraken - 17-10-2016, 20:22