| |
FORUM-NURAS Froum dla nurkujących i nie tylko ... |
 |
JESTEM POCZĄTKUJĄCY - powietrze do suchych rekawic
plamczak1979 - 21-12-2016, 12:57 Temat postu: powietrze do suchych rekawic witam,
zakupilem za grosze nowy suchy skafander neoprenowy scubapro everdry4, planuje zakup suchych rekawic i tak sie teraz zastanawiam nie ma pierscieni ale czy jest mozliwosc zakupienia suchych rekawic https://www.cnoctopus.pl/...ta-subgear.html cos takiego zeby dobrze dolegaly do skory,wcisnac pod manszete i doprowadzic powietrze plasikowa cienka rurka. probowal ktos z was cos takiego,czy jestem w tym przypadku skazanu na rekawice 5mm mokre.
Pozdrawiam.
wiecznychlopiec - 21-12-2016, 13:13
czemu nie założysz na manszety pierścieni? w cenie 200 zł można często na komisie nurkowym kupić
plamczak1979 - 21-12-2016, 13:53
| wiecznychlopiec napisał/a: | | czemu nie założysz na manszety pierścieni? w cenie 200 zł można często na komisie nurkowym kupić |
manszeta jest neoprenowa nie wiem czy jest taka mozliwosc nigdy tego nie przerabialem.
grol - 21-12-2016, 14:05
Kup pierścienie i załóż suche rękawice. Większość da się zamontować na manszety neoprenowe. NP. na DT ktoś sprzedaje system Santi za 200 zł.
A te podlinkowane rękawice to koszmar ubierania i rozbierania, szczególnie zmarźniętymi rękami. Koledzy, którzy się na to skusili, wywalili po kilku nurkach.
TomM - 21-12-2016, 14:16 Temat postu: Re: powietrze do suchych rekawic
| plamczak1979 napisał/a: | | probowal ktos z was cos takiego |