FORUM-NURAS
Froum dla nurkujących i nie tylko ...

JESTEM POCZĄTKUJĄCY - PADI OWD - Sprawdziany wiedzy z ksiazki

Efcia - 24-01-2017, 07:56
Temat postu: PADI OWD - Sprawdziany wiedzy z ksiazki
Witam szanowne grono,

pozwolilam sobie zalozyc ten watek coby moc liczyc na Wasze wsparcie i wiedze :)

Jak pisalam w Powitalni - szykuje sie do szkolenia OWD. Zaczelam od przerabiania materialow/teorii z ksiazki :)

Jako, ze w tych testach na koniec kazdego rozdzialu nie ma odpowiedzi wiec prosilabym szanowne grono o zerkniecie czy material z pierwszego rozdzialu opanowalam :P

Jesli mam byc szczera to nie do konca jestem pewna pytania 11 :)

W zalaczniku pytania i moje odpowiedzi.

Jesli popelnilam blad to akurat bedzie dobra okazaj do przedyskutowania :)

Pozwole sie jeszcze tutaj zapytac - czy moze ktos z kolegow mieszkajacych w Niemczech ma ksiazke OWD Manual w jezyku niemieckiem do wypozyczenia?

Jan Dudzinski - 24-01-2017, 11:27
Temat postu: Re: ŻAŁOŚĆ -PADI OWD - Sprawdziany wiedzy nurków PADI
Efcia napisał/a:
Witam szanowne grono,

pozwolilam sobie zalozyc ten watek coby moc liczyc na Wasze wsparcie i wiedze :)

Jak pisalam w Powitalni - szykuje sie do szkolenia OWD. Zaczelam od przerabiania materialow/teorii z ksiazki :) ?

Znakomicie, że się uczysz.
Ale pomyśl o zmianie organizacji szkoleniowej.

Jak widzisz Twój plik ściagnięto wiele razy ale NIKT nie potrafił udzielić Ci odpowiedzi..
To jest właśnie poziom nurków PADI....

Wszystkie Twoje odpowiedzi są prawidłowe. Odpowiedziałaś tak jak Cię uczono.
Ale tak naprawdę jedna z odpowiedzi jest ZŁA.
W TYCH testach PADI jest POWAŻNY BŁĄD...
I zrobienie tak jak tam ZALECAJĄ może się skończyć dla Ciebie BARDZO nieprzyjemnie..

Tu jest nurków PADI na pęczki. Jak widać NIC nie umieją.
Są też INSTRUKTORZY PADI. I to Z NAJWYZSZYMI możliwymi stopniami.
Ciekawe co oni napiszą...
Moim zdaniem nic, lub będzie kolejna kompromitacja...

Jak wiesz Niemcy BARDZO sobie cenią jakość, wszystko musi być wykonane porządnie.