| |
FORUM-NURAS Froum dla nurkujących i nie tylko ... |
 |
JESTEM POCZĄTKUJĄCY - Slowniczek pojec...
Efcia - 31-01-2017, 15:00 Temat postu: Slowniczek pojec... No wlasnie.. czy istnieje taki (rozwijany ciagle jesli chodzi o slowa) slowniczek pojec "nurkowych"?
Ja wiem, ze dla kogos kto siedzi w tym temacie dluzszy czas to pojecia uzywane sa znane etc... ale ja sie lapie na tym, ze czasami musze np. wracac do poczatku ksiazki zeby przypomniec sobie znaczenie danego slowa...
I nie mowie tylko o okresleniu sprzetu... ale np. np. trym, pivot, wizura etc...
Znajde gdzies cos takiego?
A jesli nie to moze stworzymy?
wiecznychlopiec - 31-01-2017, 15:05
http://www.nurkopedia.pl/
Efcia - 31-01-2017, 15:10
| wiecznychlopiec napisał/a: | | http://www.nurkopedia.pl/ |
A widzisz.. szukalam i nie znalazlam tego. Dzieki !
kraken - 31-01-2017, 19:52
Efcia, to ja poproszę po "nowej znajomości" listę wszystkich haseł lub pojęć które szukałaś na Nurkopedii i nie było.
Będzie wiadomo co trzeba dorobić
MSC
Efcia - 31-01-2017, 21:24
kraken,
Masz to jak w banku. Nawet sobie zeszycik zalozylam zeby notowac co jest co bo na poczatku sie mi wszystko mieszalo. Za duzo nowych hasel na raz.
Nie patrzylam czy jest potoczne (?) slowo wizura?
Na pewno na weekendzie przysiade i co nie znajde to Ci wysle
[ Dodano: 31-01-2017, 21:27 ]
A wlasnie... nie jestem jeszcze obeznana kto skad Z Nurkomanii jest ktos na Forum? Bo zadan z tabel RDP mam kilka
[ Dodano: 31-01-2017, 21:52 ]
Pierwsze haslo choc czesciowo jest opisane przy tabelach RDP ale wspomnialabym o eRDPml.
mi_g - 01-02-2017, 08:33
| Efcia napisał/a: | | Nie patrzylam czy jest potoczne (?) slowo wizura? |
To trochę inna bajka. Jak w każdej dziedzinie istnieje:
- słownictwo związane z tematem: kompensator pływalności (ciekawe czy ktoś tego w ogóle używa), choroba dekompresyjna, czas denny, prędkość wynurzania etc.