| |
FORUM-NURAS Froum dla nurkujących i nie tylko ... |
 |
JESTEM POCZĄTKUJĄCY - Moj "pierwszy raz" czyli szkolenie OWD...
Efcia - 19-02-2017, 16:03 Temat postu: Moj "pierwszy raz" czyli szkolenie OWD... Czesc,
i stalo sie. W piatek oficjalnie rozpoczelam szkolenie PADI OWD.
W tym watku bede opisywac swoje uwagi, "przygody", trudnosci...
Ale bede tez zadawac pytania... bo nie wszystko sie udalo wiec moze Wy jako doswiadczenie podniesiecie na duchu
A i za kilka lat fajnie bedzie wrocic do tego watku - powspominac i sie posmiac
A wiec zaczynam...
Piatek - 17.02.2017 - Teoria...
Powiem tak - fajnych mamy instruktorow.
Ale cholernie nudzilam sie na tej teorii. Tak to jest jak sie przeczyta materialy (w 3 jezykach - pl, de, ang), obejrzy filmy i porozwiazuje jakies przykladowe testy i zadania z tabel RDP.
Czulam sie tak jakby mogla ja prowadzic te szkolenie piatkowe
Po 3h jak sie skonczyla teoria zaplanowane na piatek - czulam jakis niedosyt. Bylo mi malo.
Aczkolwiek nauczylam sie 4 malych rzeczy:
- znaku okreslajacego skurcz
- znaku okreslajacego problemy z uchem
- ze slina roslinozercow napluta do maski nie sprawdza sie za bardzo zeby maska nie parowala
- i ze 50 bar pokazac lepiej palcami, bo piastka ozn. rezerwe.
- montowanie sprzetu (jacket, automat, butla) - musze Wam powiedziec, ze to troszke sie rozni od tego co widzialam i kiedys kiedys robilam w PL.
Az sie Was zapytam - czy mozecie w skrocie opisac u Was "procedure" montowania sprzetu?
Wracajac do domu bylo mi malo
Sobota- 18.02.2017 - Teoria i pierwszy basen ...
W sobote na teorii bylo duzo lepiej. Nauczylam sie sporo rzeczy. W tym przeliczanie jakiej butli potrzebujemy na nurkowanie, na ile starczy nam powietrza (kocham matematyke:)), innych tablic, i wiele wiele innych rzeczy Bylo ciekawie...
A po teorii (od rana do 14), zjedzeniu malego obiadku (coby na basenie nie bylo za ciezko) rozpoczelam egzamin z teroii.