| |
FORUM-NURAS Froum dla nurkujących i nie tylko ... |
 |
JESTEM POCZĄTKUJĄCY - Kompletowanie sprzetu
Efcia - 22-02-2017, 08:07 Temat postu: Kompletowanie sprzetu Witam z rana,
Mam do Was takie pytanie. W ciagu najblizszych 3-4 miesiecy chce skompletowac sprzet (wieksza czesc chociaz z listy ponizej).
Nie bede sie (narazie) pytac co wybierac, co polecacie etc. bo wiem, ze kazdy poda zazwyczaj inna marke, model i bedzie dyskusja.
W co planuje sie zaopatrzyc:
- automat + torba
- suchar + akcesoria + ocieplacz
- noz
- latarka
- jacket albo skrzydlo (przetestowac pierw musze)
- balast
- komputer
- skrzynka
Jakie jest moje pierwsze pytanie.
Czy musze cos kupic "przed czyms"? Chodzi mi o to, ze kupie , np. automat a okaze sie, ze uzywajac np. skrzydla musze miec specjalny automat. Wiem, glupi przyklad ale przed pierwsza herbata dzis nie przychodzi mi inny madry przyklad .
Czy ma znaczenia co kupie w jakiej kolejnosci?
Wiem, ze jak planuje kupic suchara to noz lepiej juz za wczasu kupic z tepa glowka.
Chyba na pierwszy "ogien" pojdzie automat (zdecydowana jestem chyba na apeksa DS4+xtx40/50+atx40) i noz.
anarchista - 22-02-2017, 08:23
Spowolnij decyzje dotyczące zakupów, unikniesz strat przy odsprzedaży. Kup na ebay.de używki. Nie tracisz wiele.
pozdrawiam rc
Efcia - 22-02-2017, 08:29
| anarchista napisał/a: | Spowolnij decyzje dotyczące zakupów, unikniesz strat przy odsprzedaży. Kup na ebay.de używki. Nie tracisz wiele.
|
Dlatego sie pytam czy ma znaczenie kolejnosc zeby uniknac ewentualnych strat?
Nie mowie, ze kupie wszystko od razu i gdzie kupie
Ale automat wolalabym miec swoj (tu akurat nowy bym wolala) i chcialabym go kupic po zakonczeniu OWD.
Czy jacket czy skrzydlo - musze pierw przetestowac te 2 rozwiazania. W Polsce mam propozycje, ze jak bede na urlopie to moge przetestowac. Nie wykluczam uzywki. Ale chce pierw przetestowac.
Dlatego sie pytam. Czy ma znaczenie kolejnosc?
mi_g - 22-02-2017, 08:47