FORUM-NURAS
Froum dla nurkujących i nie tylko ...

JESTEM POCZĄTKUJĄCY - Od kiedy nurkujecie i ile macie nurkowan na koncie :)

Efcia - 14-03-2017, 13:18
Temat postu: Od kiedy nurkujecie i ile macie nurkowan na koncie :)
Nie znalazlam takiego watku :)

Od kiedy nurkujecie i ile macie (rzeczywiscie) wykonanych nurkowan? :)

Pochwalcie sie :)

lukpep - 14-03-2017, 13:38

Zaczałęm we wrzesniu 2015 roku i wykonalem ok 70 nurkowan. Wyhamowalem sporo po urodzeniu 2 dziecka w 2016 (starsze mialo wtedy roczek). Staram sie raz na tydzien / dwa byc pod woda.
Zaraz po OWD przesiadlem sie na suchara zeby moc nurkowac caly rok a od marca 2016 nurkuje w sidemount. We wrzesniu 2016 zrobilem ABC ktore uwzam za jeden z fajniejszych kursow ktory duzo zmienia w komforcie plywania / wiszenia.
Mam nadzieje ze w tym roku bede gotowy psychicznie i umiejetnosciowo na Adv. Ean :)

Wieszkosc kolegow z forum ma pewnie z 10 razy bogatsze i dluzsze doswiadczenie - wiec korzystaj z ich wiedzy :)

Efcia - 14-03-2017, 13:54

lukpep napisał/a:
wiec korzystaj z ich wiedzy

Tak tez robie :)

lukpep napisał/a:
zrobilem ABC ktore

Mozesz wyjasnic co to za kurs??

lukpep - 14-03-2017, 14:04

Efcia napisał/a:

Mozesz wyjasnic co to za kurs??

ABC - Advanced Buoyancy Control PSAI

http://www.psai.pl/techd13.html

grol - 14-03-2017, 14:08

Efcia napisał/a:
Od kiedy nurkujecie i ile macie (rzeczywiscie) wykonanych nurkowan?

Te informacje niewiele wnoszą, ale co mi szkodzi...
Nurkuję od 2007, obecnie już dokładnie nie liczę, ale ok. 400

heyway - 14-03-2017, 15:03

Na szczescie sa tu starsze dinozaury niz ja :)Pierwszy kurs zrobilem w 1991, ale tak naprawde i bez dluzszych przerw mocze sie od 1995. Ale ile nurkowan przez ten czas zrobilem to nie wiem.
CChheemmooll - 14-03-2017, 16:50

Mi w następnym miesiącu mija 10 lat od uzyskania pierwszego certyfikatu. Nurkowań nie liczę, w ostatnim roku około 50.
Jozio - 14-03-2017, 16:55