FORUM-NURAS
Froum dla nurkujących i nie tylko ...

JESTEM POCZĄTKUJĄCY - Problemy po nurkowaniu

mlody003 - 05-09-2017, 12:40
Temat postu: Problemy po nurkowaniu
Witam
Na wstępie chciałbym wszystkich przywitać. Jestem kompletnym laikiem w temacie nurkowania , byłem ze znajomymi na wakacjach i dałem się namówić na nurkowanie był to mój pierwszy raz. Podczas nurkowania zrobiłem głupi błąd za szybko zacząłem wychodzić w górę myślę że jakieś 2 metry może więcej wyszedłem szybko później instruktor mnie przystopował,instruktor też się nie wykazał rozumem bo zostawił mnie samego był jakieś 2-3 metry ode mnie, przy wyrównywaniu ciśnienia też miałem problem żeby to zrobić prawidłowo ale w końcu się udało i zszedłem na dół, na jaką głębokość zeszliśmy nie mam pojęcia, w każdym razie zacząłem krwawić z nosa prawdopodobnie po tym szybkim wynurzeniu i od tego czasu( tj 18 sierpnia) mam problem z zatokami w samolocie powrotnym musiałem lecieć na przeciwbólowych bo ból głowy nie do zniesienia. Nie ma co mówić co zrobiłem wiem że źle mam nauczkę i są konsekwencje które nie wiem w jaki sposób rozwiązać a do lekarza dopiero 19 września jestem w stanie iść. Moje pytanie, czy miał ktoś podobny problem i ile to może trwać ? lub wie co mógłbym zrobić żeby to naprawić ? zażywam tabletki na oczyszczenie zatok z wydzielin plus mam jakiś płyn do płukania zatok ale na ten moment nie widzę zbytniej poprawy. Myślę że jakieś naczynka pouszkadzane albo coś a czeka mnie lot samolotem i trochę się obawiam. Dziękuje za ewentualne odpowiedzi

Pozdrawiam

grol - 05-09-2017, 12:54

Nie lecz się sam, idź jak najszybciej do laryngologa - najlepiej z doświadczeniem w leczeniu nurków.
mlody003 - 05-09-2017, 12:59

a może ktoś polecić jakiegoś w Małopolsce ?
Sebiriusz - 05-09-2017, 13:32

spróbuj może tego:
http://www.cmas.pl/lekarz...karza-klubowego

zawsze jakiś punkt zaczepienia

mlody003 - 05-09-2017, 14:07