| |
FORUM-NURAS Froum dla nurkujących i nie tylko ... |
 |
JESTEM POCZĄTKUJĄCY - Pierścienie do Ss
Fika Fika - 23-08-2018, 19:36 Temat postu: Pierścienie do Ss Witam ma ktoś porównanie pomiędzy pierścieniami Si-techa a Gates aluminiowe, które lepiej wybrać?
Jagmin - 23-08-2018, 19:56
Si Tech.
Trwałe, nie gnące się i popularne. Wada: spora średnica "zębatki".
Aquaman - 24-08-2018, 08:56
a te sitechy to jakiś konkretny model czy wszystkie brane są pod uwagę?
Fika Fika - 24-08-2018, 09:50
No jakieś dobre szukam
Co proponujesz?
grol - 24-08-2018, 10:40
| Fika Fika napisał/a: | | jakieś dobre |
Między dobre a dobre dla Ciebie jest podobna różnica jak między krzesłem a krzesłem elektrycznym.
Przez internet trudno określić co jest dobre dla Ciebie, bo nie znamy Twoich potrzeb i wymagań. Poza tym jest kilka innych systemów rękawic wartych rozpatrzenia, więc być może, jak to się często zdarza, z dwóch proponowanych wybrałbyś ten trzeci lub czwarty.
Są wątki o tym temacie - szukałeś?
wiecznychlopiec - 24-08-2018, 10:56
Viking, VDS to moim zdaniem lepsza opcja niż si-tech, ale to moje zdanie
Fika Fika - 24-08-2018, 11:01
A czy nikt z was nie używa Gates?
[ Dodano: 24-08-2018, 12:44 ]
Tak czytam i czytam i będzie to coś z Gates lub Viking
al_fik - 25-08-2018, 09:29
Jeśli Viking to Viking , a nie "typu Viking"
Fika Fika - 25-08-2018, 11:35
Al_fik masz Linka na takowe ? Używasz ich?
wiecznychlopiec - 25-08-2018, 22:10
| Fika Fika napisał/a: | | Al_fik masz Linka na takowe ? Używasz ich? |
ja mam w 3 sucharach oryginalne Viking, tyrane, brudne itd. bardzo sobie chwalę. Nie mam linka gdzie można kupić
typu viking to porażka, niestety
Fika Fika - 26-08-2018, 00:14
Wiecznychłopiec czy te poniżej są org ? Czy jakieś inne są?
http://atlantis.mragowo.p...iking&results=1
xaltuton - 26-08-2018, 13:41
| wiecznychlopiec napisał/a: | Viking, VDS to moim zdaniem lepsza opcja niż si-tech, ale to moje zdanie |